loading...
یه سایت مخصوص جوان های با هوش
mohamad بازدید : 24 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
همه انسان ها به تدریج می توانند ثروتمند و بی نیاز شوند
همه ی انسانها حتی بدون داشتن استعدادی خاص و یا شانس می توانند به تدریج ثروت کسب کنند . متوانند بخشی از دستمزد خود را ذخیره کنند و نهایتا بازنشسته شوند.
شما می توانید فقط با پس انداز کردن پول خود بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری و ریسک کردن داشته باشید در کمال رفاه بازنشسته شوید .
کافی است که هر ماه ده درصد در امد خود را پس انداز کنید . البته شاید بگویید که تورم در نهایت باعث از بین رفتن پول می شود این درست است به همین علت باید پول پس انداز شده را صرف خریدن اوراق بهادار کنید. که سود ثابتی دارند.از طرفی هم دولت هیچ وقت ورشکست نمی شود در نتیجه شماهر سال مقدار مشخصی را به عنوان سود دریافت خواهید کرد.
حال اگر واقعا باهوش باشید سود پرداخت شده از طرف دولت را دو باره صرف خریدن اوراق قرضه خواهید کرد. در نتیجه میزان ثروت خود را باز هم بالا تر خواهید برد.
از آنجا که من حقوق فعلی شما را نمی دانم و نرخ اوراق قرضه ممکن است نسبت به زمانیکه شما این را می خوانید فرق کرده باشد به طور دقیق نمی شود محاسبه را انجام داد.
اما مطمئن هستم باروشی که گفته شد در 15 تا 20 سال آینده اینقدر پول خواهید داشت که دیگر نیازی به کار کردن نباشد و فقط به مسافرت بروید.
هیچ وقت نمی شود یک شبه ثروتمند شد مواظب باشید اشتباه نکنید.
فقط کاری بکنید که می فهمید
فقط کاری را انجام دهید که که می فهمید ام انقدر در ان حرفه مهارت پیدا کنید که هیچ کس نتواند با شما رقابت کند .و تنها کاری را که باید انجام دهید آن است که آن کار را مرتب انجام دهید .
نکته ی مهم فلسفه ی کلا سیک وارن بافیت است وی معتقد است که آدم باید کاری را که می فهمد انجام دهد یعنی اینکه فرصت های طلایی وی را وسوسه نکند.
از سال 1995تا2000بازار سهام دنیا شاهد پدیدیه ای به نام حباب دات کام بود.
ما جرا این بود که با به وجود آمدن اینترنت و اقبال همگانی نسبت به آن همه کمپانی هایی که در زمینه اینترنت فعالیت می کنند ناگهان رشد بی سابقه ای کردند.
کافی بود که اسم شرکت شما آنلاین یا نت در خود میداشت  تا همه در آن سرمایه گذاری کنند .شرکت مایکرو سافت نیز در همین زمینه بیش ترین سهام را داشت.
تمام سهامداران  وارن بافیت به وی توصیه کردند که در مایکروسافت یا شرکت های آی تی سرمایه گذاری کند.
حال باید به این نکته توجه داشت که وارن بافیت در دفتر کار خود حتی کامپیوتر هم نداشت.
حتی تا امروز هم وی نیازی به کا مپیوتر پیدا نکرده است.اگر اشتباه نکنم در سال 2000بود که او به سهامداران خود نامه ای نوشت که خبر خوبی دارد زمانیکه حباب دات کام به اوج خود رسیده بود.
ما امسال یکی از بهترین سرمای گذاری های خود را در شرکت اجر سازی و سیمان انجام داده ایم لطفا احساسات خود را کنترل کنید !
وقتی که این حرف را زد همه شروع به مسخره کردن وی کردند که او پیرمردی است که از قافله عقب مانده.
وارن بافت هرگز در مایکروسافت سرمایه گذاری نکرد . وی در هیچ کمپانی اینترنتی سرمایه گذاری نکرد.وی همچنین به راه خودش ادامه داد من فقط در تجارتی سرمایه گذاری می کنم که اصول آن را بدانم و تقریبا چند ماه بعد همانطور که او پیش بینی کرده بود حباب دات کام ترکید و کمپانی های بسیاری در عرض چند روز نابود شدند.
مثلا کمپانی آمازون که کارش فروش کتاب و اجناس از طریق اینترنت است سهامش از107 دلار به 7 دلار رسید.
البته این به آن معنا نیست تجارت جدید را تجربه نکنید ابتدا تمام اصول آن را یاد بگیرید و سپس....
mohamad بازدید : 34 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
کلید اول
تخصص عبارت است از توانایی شما در بکار بستن استعداد تان آن هم در قسمتی حیاتی که برای شما یا مشتریان تان ارزشمند است .انتخاب این قسمت که در چه زمینه ای تخصص داشته باشید در موفقیت بلند مدت شما بسیار تعیین کننده است . شما در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارید؟
جنبه های مثبت خود را تقویت کرده موارد ضعیف را در اولین فرصت ممکن شناسایی و اصلاح نمایید.
کلید دوم
تمایز عبارت از این است که چگونه در یک یا چند زمینه که تخصص داریدیا کارایی شما بهتر است برتری خودرا نشان دهید .توانایی شما در متمایز کردن خود بر اساس کیفیت کار بالا بسیار مهم و کانون فعالیت شغلی شماست.
شما به عنوان یک فردباید حداقل در یک زمینه کاری برتری داشته باشید .اگر از کار فرما یا کارمندان شما بپرسند:برتری او در چه زمینه ای است؟
آنها چه جوابی در مورد شما خواهند داد ؟در کدام قسمت کار شما بر جسته هستید؟
چه کاری را بهتر از هرکسی انجام می دهید؟
چه کاری را اگر شما انجام دهید سود زیادی نصیب ساز مان شما میشود؟
اگر تا کنون در حرفه خود یک زمینه را مشخص نکرده اید تا در ان بهترین باشید .باید زود تر اقدام کنید.
نقشه شما برای تبدیل شدن به فردی برجسته در حرفه خود چیست؟و چگونه میزان برتری خود را چه از نظر دانش وچه از نظر مهارت در یک زمینه کاری اندازه میگیرید؟این اندازه گیری استاندارد شما را برای کارایی نشان می دهد.
بهترین بودن در یک زمینه مهم از شغل و حرفهی شما بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می کند.
اغلب شما می توانید خط مشی شغلی خود را با توجه به نیاز مشتریان مهم برای ساختن آینده تغییر دهید.
کلید سوم
تقسیم بندی عبارت است از توانایی شما در مشخص کردن افراد و سازمان هایی که سود بیشتری برای شما دارند.نحوه کار بدین صورت است که شما بطور واضح مهمترین مشتریان خود را مشخص می کنید و برای جلب رضایت این گروه خاص از مش تریان تصمیم گیری می کنید.اغلب شما می توانید خط مشی شغلی خو درا با توجه به نیاز مشتریان مهم برای ساختن آینده تغییر دهید.مشتری های اصلی خود را درست بشناسید و به آنها نزدیکتر شوید.
کلید آخر
تمرکز عبارت است از توانایی شما در تمرکز ذهنی بر روی خدماتی است که برای ان شخص یا سازمان اهمیت دارد .این چهار استراتژی نقطه کانونی حیاتی  برای رسیدن به دست اورد های فوق العاده  در سازمان و حرفه شماست.
mohamad بازدید : 21 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

ساختن ویدئوی ویروسی !

ویدئوی ویروسی اصطلاحی است که به کلیپ ها و ویدئو هایی که میلیون ها بار دیده یا به اشتراک گذاشته شده اند گفته میشود .لازم نیست این ویدئو حتما یک کلیپ موسیقی باشد ،حتی ویدئو های شخصی از فرزند با نمک حیوان خانگی بازیگوش رخداد طبیعی شگفت انگیز خلاصه هر چیزی که می تواند برای همگان جالب باشد.

پس از اینکه ویدئوی ویروسی شد معمولا یوتیوب با صاحب آن تماس میگیرد و پیشنهاد شراکت میدهد.از این پس 50درصد درامد حاصل از آگهی ویدئویی به حساب صاحب ویدئو ریخته میشود. پدر کودکی به نام دیوید ویدئوی بسیار مشهوری را به نام  دیوید بعد از دندان پزشکی تهیه کرد که تنها از طریق یو تیوب 100 هزار دلار به دست آورد!

وسایلت را بفروش

سایت هایی هستند که به کاربران عادی امکان می دهند لوازم شخصی  خود را از طریق سایت بفروشند .حتما از وجود این سایت ها آگاه هستیداما ایا می دانستید با استفاده از این سایت ها می توان میلیونر شد.

خانمی به نام سوفیا آمورسو که اکنون فرو شگاه لباس آنلاین معروفی دارد کار خود را فروش لباس در ای بی شروع کرد او پس از جمع کردن تعداد زیادی هوادار  سایت شخصی خود را راه انداخت که اکنون 130 میلیون دلار می ارزد وپیش بینی می شود در آمد این سایت امسال به 128 میلیون دلار برسد(با این وضع دلار) به این گونه سایت ها که به کار برانش اجازه می دهد  اجناس گوناگون را بفروشند بسیار زیاد شده است این گونه سایت ها برای کسانی که قصد دارند بدون سرمایه زیاد کسب و کار جدیدی راه بیندازند ایده آل است.

خلاقیت تان را به پول تبدیل کنید

تقریبا تمام کاربران اینترنت محتواهای رسانهای تولید میکنند .طبق تازه ترین بررسی ها  تخمین زده میشود روزانه 375میلیارد عکس دیجیتال گرفته می شود ودر هر دقیقه 72ساعت فیلم در یوتیوب آپلود می شود آیا می دانستید که می توانید با این عکس ها پول در بیاورید! به تازگی سایتی به نام paya توسط شرکتی به نام t3mediaکه به کار برانش امکان می دهد تصاویر و ویدئو های خود را از طریق 250 پلتفرم از جمله فیس بوک  درسایت و بفروش برسانند .محتوا به هر قمتی که فروخته شود 80 درصد ان متعلق به صاحبش است.

وبلاگ داری کنید

تعداد بلاگر هایی که موفق شده اند نوشته های خود را به پول تبدیل کنند اصلا کم نیست نخستین گام ایجاد یک وبلاگ درباره موسیقی فیلم و مد و کسب و کار و ... و خلاصه هر موضوعمور د توجه استمطلب شما باید انقدر جالب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگانزیاد شود کم کم سرو کله شرکت ها بزرگ پیدا می شود . شاید این روش میلیوتر شدن به نظرتان عجیب و ناممکن برسد اما jhons wu صاحب bankaholic.com با همین روش وبلاک خود را 14.9 میلیون دلار بفروشد

mohamad بازدید : 25 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام به همه دوستان عزیز امیدوارم هر لحظه از شبانه روز که هست شاد و خوشحال باشید امروز میخوام یکی دیگه از راهکار های  پولدار شدن رو براتون توضیح بدم خوب شروع میکنیم:

شغلی با حقوق خوب:این قدم منطقی ترین روش برای پولدار شدن است ولی کمی زمان خواهد برد اما با وجود همه این ها راه تضمین شده ای برای کسب درآمد بیشتر و بهتر است.

پیشنهادی خوب برای پرداخت مالیات:شما از هر طریقی که پول در می آورید اولین قسمتی که در آن هزینه خواهید کرد مالیات دادن به دولت است باید تلاش کنید که این کار را درست و به موقع انجام دهید .با استخدام یک حسابدار خوب راه های قانونی پرداخت کمتر مالیات را بیابید و در زمان مناسب ان را انتخاب کنید.

بیست درصد درآمدتان را پس انداز کنید:به محض اینکه حقوق خود را دریافت کردید 20درصد آن را به حساب پس اندازتان منتقل کرده و به ان دست نزنید شما باید حساب پس انداز و خرج های روزمره خود را ازهم جداکنید چون هر پولی که در دست  شما باشد محکوم به خرج شدن است پس تا حد امکان حساب پس اندازتان را دور از دسترس نگه دارید.

سرمایه گذاری با حساب پس انداز:سعی کنید زمانی که مبلغ حساب پس انداز شما قابل تو جه شد با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنید وبه مبلغ آن بیفزاید .از روش های مختلف برای افزودن به پول راکد استفاده کنید.

ده سال صبر کنید:اگر بتوانید تمام قدم های بالا را  با موفقیت بردارید در طی ده سال ثروت خوبی را جمع کرده اید ممکن است این راه ها شاهکار نباشد اما آسانترین راه ها برای کسب ثروت هستند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان نیم فصل لیگ برتر کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 3,494
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک رایگان گذاشتن عکس در اینترنت - گذاشتن عکس در وبلاگ <-- اگر مطلب در وبلاگ نبود جست جو در گوگل -->
    <-- جستجو در گوگل -->
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس