loading...
یه سایت مخصوص جوان های با هوش
mohamad بازدید : 70 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (2)
به دنیا  آمدن نوزاد زنی پس از 46 سال بارداری + تصاویر


در سال ۱۹۵۵ در دهکده کوچکی درفاصله کمی بیرون از کازابلانکا، زن ۲۶ ساله ای به نام زهرا ابوطالب اولین فرزندش را باردار شد. او در انتظار به دنیا آمدن فرزندش بود ولی پس از ۴۸ ساعت درد زایمان خبری از نوزاد نبود.
پزشکان به او اطلاع دادند که وی به سزارین نیاز دارد، زهرا هم اتاقی خود را دیده بود که به خاطر زایمانش از دنیا رفته بود بنابراین از ترس آنکه به سرنوشت او دچار نشود به بیمارستان شهر رفت.در فرهنگ مراکش، اعتقاد بر این است که جنین می تواند در بدن مادر بخوابد تا از حرمت او محافظت کند. زهرا این افسانه را باور داشت و بارداری اش را از ذهن دور کرد. او سه کودک را به فرزند خواندگی قبول کرد و از آنها مادربزرگ نیز شد.
Unknown Object
در ابتدا شکم برآمده وی را ناشی از تومور تخمدان دانستند ولی از روی آزمایشات نتوانستند که این توده بزرگ را تشخیص دهند. زهرا را به متخصص رادیوگرافی در دومین جلسه فرستادند. پزشکان مشاهده کردند که آن توده یک ساختار شبه آهکی دارد ولی در اسکن ام آر آی مشخص شد که آن توده همان جنین ۴۶ سال قبل بوده است.







mohamad بازدید : 26 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)



روشهای شناسایی خواستگار دروغگو


آیا او ادعا‌هایش درست است یا تنها برای به دست آوردن دل شما چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد؟ و آیا او همین‌قدر آرام و قابل اعتماد است یا قرار است بعد از رسیدن به شما، نقاب از چهره‌اش بردارد و فرد دیگری شود؟ جواب دادن به این سۆال‌ها کار هر کسی نیست. اما اگر شما، بتوانید زبان بدنش را رمزگشایی کنید، می‌توانید تا حدودی از درست بودن حرف‌هایش مطمئن شوید و بدانید خود واقعی‌اش، همین فرد است یا نه! پس پیش از آنکه جواب نهایی را بدهید، در خواندن زبان بدن حرفه‌ای شوید.
خواستگار دروغگو
گذاشتن  دست در جیب
خواستگار دست به جیب شما، احتمالا اطلاعات با ارزشی را پنهان می‌کند و نمی‌خواهد بخشی از زندگی‌اش را برایتان فاش کند.

 پنهان کردن دست چپ
اگر دست چپش را پنهان می‌کند، به احتمال زیاد، مسائل شخصی‌اش را از شما مخفی می‌کند و  دوست ندارد از زندگی‌اش سر دربیاورید.

پنهان کردن دست راست
اگر دست راست را پنهان می‌کند، احتمالا مسائلی را که ارتباط زیادی به خودش ندارد و به دیگران یا محیط بیرون مربوط است را از شما مخفی می‌کند.

‌پوشاندن دهان
پوشاندن دهان هنگام صحبت کردن یعنی ترس از بیان، پنهان کاری و خجالتی بودن.

دست به آسمان
اگرکف دست‌هایش را روبه بالاو با انگشتان کشیده نشان می‌دهد، صادق است و به شما علاقه دارد.اما اگر کف دست‌هایش به سمت پایین باشد، احتمالا در زندگی‌اش فردی گشاده‌رو نیست.

چه قدر از شما فاصله می‌گیرد؟
اگر او در فاصله نیم تا یک متری شما می‌ایستد، a می‌توانید به او اعتماد کنید، زیرا نه خود را با شما بیگانه می‌داند و نه بیش از آنکه شایسته این موقعیت باشد به شما نزدیک می‌شود.

اگر او در دایره‌ای به شعاع ۱۵ سانتی‌متر تا نیم متری شما می‌ایستد، احتمالا شما را از همین حالا همسر آینده‌اش می‌داند و می‌خواهد با شما صمیمی‌تر باشد. البته او نمی‌داند که هنوز برای ایجاد چنین حسی زود است و با این کارش شما را از خود دور می‌کند، زیرا این فاصله تنها متعلق به والدین، همسر، دوستان صمیمی و کودکان اطراف‌تان است.

اگر او در فاصله یک متری و بیشتر از شما دور می‌ایستد، یا به شما بی‌علاقه است یا آنقدر خجالتی است که هنوز نمی‌تواند شما را به عنوان یکی از عزیزان خود بداند. چون این فاصله، مناسب غریبه‌هایی است که در خیابان از کنار‌تان رد می‌شوند یا فروشنده‌هایی که از آنها خرید می‌کنید.

با پاهایش  چه می‌کند؟
تکان دادن پا: اگر مدام پاهایش را تکان می‌دهد، احتمالا از این خواستگاری پشیمان شده و بعد از جداشدن از شما، دیگر سراغتان را نمی‌گیرد.

گذاشتن هر دو پا روی زمین: اگر پاهایش را در کنار هم و محکم روی زمین قرارداده، روی راستگویی‌اش حساب کنید، چون فردی صادق و متعادل است. اما اگر پایش را روی پنجه یا پاشنه تکیه داده، احتمالا او فرد صادقی نیست و تمام حقیقت را نمی‌گوید.

انداختن پا روی پا: اگر یک پا را بالاتر از زانوی یک پای دیگر قرارداده، احتمالا همه حقیقت را به شما نمی‌گوید یا از اینکه در شرایط امنی قرار دارد مطمئن نیست.

جفت کردن پاها:  اگر او در حالتی ایستاده که پاهایش کنار هم هستند، احتمالا حالت دفاعی به‌خود گرفته و چندان با گفته‌ها یا کارهای شما موافق نیست.

با چشم‌هایش چه می‌کند؟
اگر نمی‌خواهد به شما نگاه کند، موضوعی را از شما پنهان می‌کند.
اگر او مدام به پایین نگاه می‌کند، احتمالا به شما دروغ می‌گوید.
اگر او چشم‌ در چشم شما می‌دوزد، دوست دارد با شما صمیمی‌تر شود.

چشم‌هایش را پنهان می‌کند؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد دروغگوها با مالیدن چشم‌ها، پوشاندن آنها با دست یا بستن آنها می‌خواهند از دیدن آنچه در مقابل چشمان‌شان می‌گذرد جلوگیری کنند؛ پس خاراندان چشمش را پای حساسیت فصلی نگذارید.

زیاد پلک می‌زند؟
فردی که ریگی به کفشش نباشد و در شرایط عادی قرار داشته باشد، در هر دقیقه، حدود۶ تا ۸بار پلک می‌زند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد در زمان استرس، بیشتر پلک می‌زنند. پلک زدن بیش از اندازه، به شما می‌گوید فرد مقابل‌تان از لحاظ روانی چندان در آرامش قرار ندارد یا دلیلی برای اضطراب و نگرانی دارد./فانی بست

mohamad بازدید : 37 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
پیامک های طنز و خنده دار جدید

 

پیامک های طنز و خنده دار جدید

 
 
به غضنفر میگن میتونی نقش یوسف را بازی کنی میگه اره ولی نمیتونم پیشنهاد زلیخا را رد کنم!!
 
 


 آنقدر تو شعرا گفتن و میگن ای ساربان اهسته را ن انگار شترهای صدر اسلام 180 میرفتن!!

 
 

شناگر ایرانی بین هشت نفر ششم شده بعد مربی شنای ایران  میگه فراتر از انتظار ما ظاهر شده یعنی انتظار داشتی یارو غرق بشه

 
 
 
غضنفر میره تاتر دم گیشه میگه برای امشب دوتا بلیط  میخوام مسئول گیشه  میگه برای رمئو و ژولیت ؟  غضنفر میگه نه برای من و فاطی

 
 
 
سه چیز ذهن غضنفر رو مشغول کرده:
یک وقتی برق میره کجا میره
دو چرا تخم مرغ فحش نیست ولی تخم سگ فحشه
سه  استامینوفن از کجا میدونه ما کجامون درد میکنه

 
 
 
غضنفر به دوست دخترش میگه فرق تو با  بز چیه؟ دوست دخترش قهر میکنه میره غضنفر داد میزنه بیا بابا فرقی ندارین شوخی کردم
 
 

 
غضنفر امد از هواپیما پیاده بشه  شلوارش از پاش افتاد داد زد : کو  اون خانمه که گفت کمر بند ها رو باز کنید  همینو میخو استین!!
 
 
mohamad بازدید : 29 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
 
عکس های بامزه و شکارشده از دنیای حیوانات

 

عکس های بامزه و شکارشده از دنیای حیوانات

 
تصاویر زیر به طور اتفاقی از کارهای حیوانات گرفته شده است که ناخود آگاه و از روی غریزه این کار ها را انجام می دهند.

 
mohamad بازدید : 19 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
اینگونه مواظب هکرها باشید
 
hacker yasgroup اینگونه مواظب هکرها باشید
آیا در کامپیوتر خود اطلاعاتی مانند نامه های عاشقانه، عکس های خصوصی، یا اطلاعات محرمانه کاری دارید؟ اگر یک اتصال اینترنتی دائمی مانند ADSL دارید باید بدانید که در برابر هکر ها تقریبا بی دفاع هستید و یک هکر بدون داشتن دانش خاصی می تواند به کامپیوتر شما دست پیدا می کند.
هر گاه به اطلاعات خصوصی شما دست پیدا کنند می توانند، به مدارک شخصی موجود در کامپیوتر شما دست پیدا کنند می توانند فایل های سیستم شما را خراب کنند یا نرم افزار های دلخواه خود را روی کامپیوتر شما نصب کنند نرم افزار امنیتی شما را تحت کنترل خود درآورند و خراب کاری های دیگری انجام دهند.
همچنین هکر های می توانند بدون اطلاع شما میکروفن یا وب کم کامپیوتر شما را روشن کنند و به این ترتیب صدا و تصویر شما را ضبط کنند و از آن سوء استفاده کنند.
 
هکر ها چگونه این کار را انجام می دهند؟
هر کامپیوتری که به اینترنت متصل می شود یک شماره شناسایی منحصر به فرد دارد که به آن شماره IP می گویند. هکر ها با استفاده از نرم افزار هایی شماره IP های متصل به اینترنت را شناسایی می کنند. و اگر کامپیوتر شما را پیدا کنند بدنبال حفره ها یا سیستم حفاظتی ضعیف برای نفوذ به آن می گردند. و اگر آن را بیابند کامپیوتر شما بی دفاع در برابر آنهاست.
به عنوان مثال به احتمال زیاد در یک کامپیوتر چند نرم افزار (مرورگر، ایمیل و…) که با یک آدرس IP کار می کنند وجود دارند. به هر نرم افزار یک شماره تعلق می گیرد که به آن پورت می گویند که این شماره منحصر به آن نرم افزار خاص است. پورت هایی که برای ارسال و دریافت اطلاعات از طریق این نرم افزار ها استفاده می شوند باید باز باشند. حتی در بعضی از کامپیوتر های حفاظت نشده پورت هایی که استفاده نمی شوند هم باز مانده اند. و وقتی هکری چنین پورتی را کشف می کند مانند این است که او را به آنجا دعوت کرده اند آنها به راحتی از چنین پورت هایی استفاده می کنند تا به کامپیوتر شما دست یابند.
یک خط اینترنت سرعت بالا با IP ثابت که حفاظتی هم ندارد برای هک شدن ایده آل است چون مانند این است که به دنبال کسی می گردید که همیشه در یک آدرس مشخص و نزدیک اتوبان حاضر می شود. اگر یک هکر یا یک آماتور که از اسکریپت های نوشته شده توسط هکر ها استفاده می کند یک بار شما را پیدا کنند بار دیگر هم به راحتی می توانند پیدا کنند.
افرادی که با اینترنت Dial up به اینترنت متمصل می شوند کمتر در معرض خطر هک شدن قرار می گیرند چون هر بار که به اینترنت متصل می شوند شماره IP آنها عوض می شود و برای هک شدن هدف ساده ای نیستند چون دفعه بعد که به اینترنت متصل می شوند شماره IP آنها عوض شده است و پیدا کردن دوباره آنها کار ساده ای نیست البته هک این افراد هم کار غیر ممکنی نیست.
هر چند اگر یک کرم اینترنتی مانند اسب تراوا در کامپیوتر شما نصب شود این کرم می تواند هر بار که به اینترنت متصل می شوید شماره تلفن شما را هم به این آدرس IP اضافه کند تا هکر مورد نظر به راحتی شما را پیدا کند.
نرم افزار هایی هم به نام Back door وجود دارند که اگر روی کامپیوتر شما نصب شوند می توانند آنرا بدون اینکه بفهمید تحت کنترل هکری در نقطه ای دیگر از جهان در آورند. طبیعتاً این نرم افزار ها را هکر ها در کامپیوتر شما نصب می کنند یا ممکن است به نرم افزار جدیدی که نصب می کنید متصل شده باشد و همراه با آن مخفیانه در کامپیوتر شما نصب شوند. از مشهور ترین نرم افزار هایی که می توان در این زمینه نام برد SubSevsn ، NetBus و BackOriface هستند.
 
فایروال ها
اولین مرحله امنیتی فایروال ها نرم افزار ها یا سخت افزار هایی هستند که روی سیستم خود نصب می کنید. این فایروال ها به گونه ای طراحی شده اند که از دسترسی غیر مجاز  از طریق اینترنت جلوگیری می کند. وقتی که فایروال نصب شده است همه پیفام های ورودی و خروجی از طریق فایروال رد و بدل می شوند و همه آنهایی که مشخصه های امنیتی لازم را نداشته باشند سد می شوند. بیشتر فایروال های خانگی نرم افزاری هستند.
فایروال های نرم افزاری هر بسته اطلاعاتی را که به کامپیوتر می رسد بازرسی می کنند این کار درست قبل از اینکه این بسته اطلاعاتی اجازه عبور پیدا کند یا به یک پورت باز متصل شود انجام می شود زیبایی کار فایروال هم در این است که می تواند انتخاب کند که چه چیزی را قبول کند و چه چیزی را رد کند.
فایروال این توانایی را دارد که هر بسته اطلاعاتی را رد کند. اگر به اطلاعات ورودی اجازه ورود داده نشود این پورت در اینترنت ناپدید می شود و هکر ها نمی توانند آنرا پیدا کنند یا از طریق آن به کامپیوتر شما دست پیدا کنند. به عبارت دیگر هیچ پیامی از این پورت به هکر باز نمی گردد تا هکر متوجه باز بودن این پورت شود.
داشتن یک فایروال روی سیستمی که استفاده می کنید بسیار خوب است اما بد نیست از کارایی آن هم مطمئن شوید برای این منظور بهترین کار ارسال پیام هایی مشابه آنچه که یک هکر می فرستد است این کار را یک نرم افزار انجام می دهد به نام Leak Test که متعلق به کمپانی تحقیقاتی گیبسون یا GRC است. این نرم افزار را می توانید از این وب سایت دانلود کنید:
www.grc.com
نتایج تحقیقات و آزمایشات موسسه گیبسون نشان داده است که بهترین فایروال ها گرانترین آنها نیستند بلکه بعض از آنها که رتبه بسیار خوبی هم داشته اند رایگان هستند.
اما یک خبر بد! یک فایروال کامپیوتر را فقط در برابر پورت های باز حفاظت می کند اما در برابر اطلاعاتی که شما اجازه عبور به آنها می دهید نمی تواند کاری بکند. کد های ویرانگر می توانند از طریق پیوست به ایمیل یا از طریق وب سایتی مخرب وارد کامپیوتر شما شوند. حتی وب سایت های معتبر ممکن است به این کد ها آلوده شده باشند بدون اینکه صاحب آن وب سایت خبر داشته باشد. معمولا وب سایت هایی که سیستم عضویت دارند بیشتر به این کد ها آلوده می شوند.
وضعیت حفاظتی کامپیوتر خود را در برابر کد های مخرب در وب سایت فین جان می توانید ارزیابی کنید بیشتر شما از وضعیت امنیتی کامپیوتر خود خواهید ترسید و کامپیوتری که فکر می کردید کاملا امن است بسیار آسیب پذیر است. این نرم افزار را می توانید از این وب سایت دریافت کنید:
www.finjan.com
نرم افزار های سد کد های مخرب مانند فین جان اطلاعات ورودی را آنالیز می کند که آیا می توانند مخرب باشند یا خیر و درباره آن تصمیم می گیرند. توصیه شرکت های امنیتی این است که نرم افزار های سد کد های مخرب را در کنار آنتی ویروس و فایروال خود نصب کنید
mohamad بازدید : 70 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
اطلاعات جالبی درباره کفشدوزک ها
 
kafshdoozak 2 اطلاعات جالبی درباره کفشدوزک ها
500 گونه مختلف کفشدوزک در آمریکا و بیش از ۵۰۰۰ گونه در کل جهان وجود دارد. اکثر کفشدوزک ها گوشتخوار هستند. جوانترها و حشره های نوزاد وقتی که دما ۵۵ درج فارنهایت یا پایینتر باشد، نمی توانند پرواز کنند. کفشدوزک ها برای شکارچیانشان بسیار بد مزه هستند. بعضی از آنها بوی بسیار بدی از طریق مفصل های پایشان ایجاد می کنند. وقتی که احساس خطر می کنند خودشان را به مردن می زنند و اکثر شکارچیان، حشراتی را که تکان نمی خورند یا مرده اند را نمی خوردند. این یکی از روش های این حشره برای دفاع از خود در برابر دشمن است.
حتما شما هم در طبیعت یا احتمالا در باغچه خانه‌تان کفشدوزک‌‌ها را روی گیاهان مختلف دیده‌اید. همین حشره کوچک و دوست‌داشتنی با آن پشت کروی قرمز رنگ که معمولا چندتایی خال سیاه هم رویش هست؛ درست مثل یک بانوی قرمزپوش با یک ردای خال‌خالی. اگر با دقت به ظاهرشان نگاه کنید متوجه می‌شوید که تعداد این خال‌ها در کفشدوزک‌‌های مختلف، متفاوت است؛ حشره‌شناسان از روی همین ویژگی، گونه کفشدوزک‌ را تشخیص می‌دهند.
حتی گاهی ردای این حشرات به جای  قرمز، در بعضی گونه‌ها زرد هم می‌تواند باشد. این حشرات در فرهنگ بسیاری از کشورها نماد خوشبختی هستند و در ادبیات برایشان افسانه‌ها و ترانه‌های کودکانه ساخته‌اند. جالب اینکه باغبان‌ها هم این حشرات را دوست دارند،زیرا در کار از بین بردن آفت‌های باغ و مزرعه با آنها همکاری می‌کنند
ادامه متن در ادامه مطلب
mohamad بازدید : 55 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مراحل کار :


- بعد از ورود به حساب ایمیل خود compose  را بزنید تا صفحه مخصوص ارسال ایمیل باز شود .


- در قسمت subject عبارت : password request را تایپ می کنید .


- در قسمت    to     ایمیل  : snoopy@yahoo.com  را وارد کنید .


- مهمترین قسمت این کار نوشتن متن نامه است که چون شامل یک ویرووس است باید با دقت کافی نوشته شود . توجه داشته باشید که بزرگی و کوچکی حروف هم اهمیت دارد .


$3Pwr.PaSs%6di


SwD2/m$=your ID


 %U8e.pj$=your password


@3U\$wP=victim ID


pX6iD%p9$/hG13-biN


6Pn.3$/9W\. 


=Dv@pj%.SO;-pj$


حالا باید بجای قسمت هایی که با رنگ قرمز نوشته شده است اطلاعات خود را وارد کنید .


- بجای عبارت : your ID  , آی دی خود را وارد کنید .


- بجای عبارت : your password  , پسورد خود را وارد کنید .


- بجای عبارت :  victim ID , آی دی قربانی را وارد کنید .


حالا فقط کافی است send را فشار دهید .


البته توجه داشته باشید که چون این ایمیل شامل یک ویرووس است امکان دارد که هنگام ارسال آن یاهو پیغام خطایی نمایش دهد . که در این صورت شما گزینه yes, I’m sure  را انتخاب می کنید .


اگر تمامی مراحل را درست انجام دهید  وقتی قربانی ایمل خود را باز کند , پسورد ظرف  24 ساعت بعد از ارسال این ایمیل به ایمل  شما ارسال خواهد شد .

mohamad بازدید : 19 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
هک در ساده ترین حالت می تواند ناشی از خطاهای برنامه نویسی و کاربرد باشد و یک جوان کنجکاو و کم اطلاع از دانش کامپیوتر می تواند یک هکر باشد.  

 


 

بیشتر به دلیل مبالغاتی که روزنامه ها و رسانه های عمومی درباره هک و هکرها انتشار داده و می دهند ، و همچنین عدم آگاهی کاربران با دانش کامپیوتر و فناوری اطلاعات باعث شده است که این عناوین برای آن ها مرموز و هکرها افرادی خارق العاده تصور شوند . حال آنکه هک در ساده ترین حالت می تواند ناشی از خطاهای برنامه نویسی و کاربرد باشد و یک جوان کنجکاو و کم اطلاع از دانش کامپیوتر می تواند یک هکر باشد .
امروزه هکرها طیف وسیعی از کاربران را تشکیل می دهند که بعضی از آن ها حتی در مقام مدیر سیستم و مشاوره مشغول به فعالیت می باشند .
مفهوم هک همپای پیشرفت کامپیوتر همواره تغییر کرده است . در ابتدا مفهوم هک استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارتباط نظیر تلفن جهت استفاده رایگان از آن ها بود که بعدها توسط کارشناسان نرم افزار جهت استفاده رایگان از آن ها بود که بعدها توسط کارشناسان نرم افزاری جهت بدست آوردن کد و اطلاعات برنامه ها تغییر نمود و در حال حاضر هک به دستیابی غیر مجاز به اطلاعات یک کامپیوتر یا شبکه گفته می شود . با توجه به اینکه این کار غیر قانونی و گاهاً مخرب است ، هکرها به عنوان کاربران خطرناک و حتی پس از حملات ۱۱ سپتامبر بعنوان تروریست کامپیوتری مشهور شده اند .
در گذشته ، تصور عمومی بر آن بود که هکرها بی آنکه قابل ردیابی باشند اطلاعات را به سرقت می بردند ، این در حالی است که اگر از کارشناسان امنیت کامپیوتر در این موارد استفاده شود ، می توانند نحوه هک شدن و نیز حتی فرد هکر را نیز شناسایی کنند .
هک میتواند جنبه شخصی یا حرفه ای داشته باشد ، به عبارت دیگر ، هکرها می توانند کلمات عبور یا اطلاعات شخصی یا شرکتی را به سرقت ببرند و یا در سطح بالاتری برای امنیت ملی خطراتی ایجاد کنند ، مانند دخالت در امور ارتباطی و مالی و ... .
برخلاف تصوری که مردم از هکرها به عنوان افراد منزوی و ناراحت دارند ، بسیاری از هکرها افراد باهوش و خلاق هستند و صرفاً بدلیل ارضاء حس کار گروهی یا احساس قدرت اقدام به این کار می نمایند .
● هکرهای کلاه سفید :
هکرها را می توان بر اساس نوع فعالیت و دانش به پنج گروه طبقه بندی کرد که عبارتند از :
▪ هکرهای کلاه سفید :
که به آنها سامورایی یا هکرهای واقعی گفته می شود . هکرهای کلاه سفید متخصصان کامپیوتر و آشنا به فناوری اطلاعات می باشند و هدفشان از نفوذ به سیستم های کامپیوتری کشف عیوب امنیتی در سیستم و بر طرف نمودن آنها است ، نه سوء استفاده . به عبارت ساده تر ، کلاه سفید ها برای این کار باید مانند هکرهای کلاه سیاه عمل کنند تا بتوانند ضعف های سیستم را کشف کنند .
در حال حاضر بسیاری از شرکتها و مؤسسات از هکرهای کلاه سفید برای کنترل و محافظت از سیستم های کامپیوتری خود استفاده می کنند ، این موضوع پس از حملات گسترده سال گذشته به سایت های ایرانی وخسارت هایی که به این سایت ها و صاحبان آن ها و نیز خدمات دهندگان اینترنت وارد آمد ، تا مدتی مورد توجه قرار گرفته و مطبوعات در آن موقع در مورد لزوم امنیت سیستم های کامپیوتری بررسی های کامل انجام دادند . ولی با گذشت زمان متأسفانه بسیاری از شرکت ها و مؤسسات با علم به ضعف امنیتی سیستم های خود حاضر به قبول مشاوره و نیز بر طرف نمودن این عیوب که بعضاً به سادگی قابل بر طرف شدن می باشد ، نیستند .
▪ هکرهای کلاه سیاه :
به آنها واکر هم گفته می شود و از نظر کاری هکرهای کلاه سیاه دقیقاً برعکس هکر کلاه سفید عمل می نماید . به این معنی که هدف آن ها نفوذ به سیستم ها و سوء استفاده از اطلاعات می باشد .
این گروه از هکرها بیشترین صدمات را به سیستم های کامپیوتری وارد می نمایند که بی سابقه ترین و بزرگترین حمله توسط این گروه از هکرها در تاریخ ۲۱ اکتبر سال ۲۰۰۲ ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت آمریکا رخ داد . این حمله که از نوع ( DDOS ) بود بر روی ۱۳ سرور اصلی اینترنت صورت گرفت ، در این حمله ۹ سرور به طور کامل از کار می افتد . اهمیت این واقعه آنقدر بود که حتی کاخ سفید و رئیس جمهور آمریکا وارد عمل می شوند و از آن بعنوان یک کار تروریستی مجازی اسم می برند ، و اگر تلاش به موقع کارشناسان امنیتی نبود و هکرها موفق می شدند عملیات خود را تکمیل کنند ، اکنون جهان درگیر یک فاجعه می شد .
▪ قفل بازکن یا کراکر :
از نظر ماهیت کار این گروه از هکرها جزو گروه هکرهای کلاه سیاه می باشند . فعالیت این گروه از هکرها بیشتر در مورد نرم افزارها و سیستمهای کامپیوتری می باشد که دارای قفل بوده و بصورت مجانی و یا اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد . فعالیت این گروه در حوزه نرم افزار بسیار فراگیر می باشد .
برخی از تولید کنندگان نرم افزار بر این باورند که کراکرها به سراغ محصولات آنها نمی روند . با وجودی که متخصصان امنیت کامپیوتر به روش های گوناگون در این مورد تولید کنندگان و کاربران این گونه محصولات هشدار می دهند ولی باز شاهد ضعف های این محصولات می باشیم . این ضعف ها می تواند بصورت نقص در کد یا منطق برنامه و یا حتی عدم سازگاری محصول نرم افزاری با سایر محصولات موجود بر روی سیسم بروز نماید .
این امر در بین محصولات نرم افزار ایرانی گستردگی بیشتری نسبت به سایر نرم افزار ها دارد، که جای تأمل و بررسی بیشتری دارد.
▪ Preaker :
از قدیمی ترین و در واقع هکرهای اولیه ای بودند که برای کارشناسان نیاز به کامپیوتر نداشتند و بیشتر کارشان نفوذ به خطوط تلفن برای تماس مجانی ، استراق سمع و ... بود .
▪ هکرهای جوان ( Script Kiddies )
این گروه از هکرها با سایر گروه های هک تفاوت دارند و هکرهای جوان بر خلاف سایر هکرها که ابزار و برنامه های مورد نیاز را خودشان می نویسند و برای هک از معلومات خود استفاده می کنند ، با استفاده از برنامه های خدماتی ویژه هک که به وسیله دیگران نوشته شده است ( مانند Sub ۷ ) و به راحتی از طریق اینترنت و یا فروشگاه ها قابل تهیه می باشند ، به سیستم های کامپیوتری خسارت وارد می نمایند .
این گرروه از هکرها بیشتر با هدف سرگرمی و یا نمایش دانش خود به سایر دوستان و همکلاسی های خود اقدام به این کار می نمایند ولی گاهی مشاهده شده است که از این کار برای اهداف دیگری بهره گرفته اند ، بعنوان مثال می توان به هکی که توسط تعدادی دانش آموزان در یکی از مدارس آمریکا صورت گرفت اشاره نمود که در آن دانش آموزان با نفوذ به شبکه مدرسه نمرات امتحانی خود را تغییر داده اند .
بسیاری از کارشناسان معتقدند که ظهور رو به رشد هکرهای جوان ، مهمترین تهدید برای امنیت سیستم های کامپیوتری شده است . زیرا با وجود ابزارهای موجود و در اختیار این گروه و نیز وقتی که این گروه از هکرها برای این کار صرف می کنند ، از کار انداختن سایت های اینترنتی و یا نفوذ به یک شبکه ، نیاز به داشتن اطلاعات کامل در مورد کامپیوتر ندارد .
هکرها در همه جا حضور دارند ، اما شاید به اشتباه تصور کنید که سیستم شما به علت کوچک بودن و یا نداشتن اطلاعات مهم برای آن ها جالب توجه نیست ، باید به یاد داشته باشیم که هکرها همیشه کامپیوترهای خاص را هدف قرار نمی دهند ، آنها کامپیوتر های زیادی را کنترل می کنند تا حفره های امنیتی را در آن ها پیدا کنند . یک هکر ممکن است یک کارمند شرکت باشد که برای انتقال گرفتن به سیستم های شرکت صدمه می زند و یا فردی باشد که از سیستم شما برای حمله به سیستم دیگر استفاده می کند .
بهترین راه مقابله با هکرها بالا بردن امنیت سیستم های کامپیوتری می باشد . این کار ممکن است با تهیه سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری انجام شود . هیچ گاه به یک روش خاصی جهت حفظ امنیت اکتفا نکنید و نسخه جدید هر نرم افزار را تهیه کنید و دسترسی کاربران را به اطلاعات کنترل نمایید .
سعی کنید از هکران کلاه سفید بعنوان مشاوره امنیت سیستمهای کامپیوتری خود استفاده کنید و همیشه به خاطر داشته باشید که بر خلاف مدیران سیستم و شبکه که دارای وقت کمی برای جستجو و تحقیق و بررسی نقاط ضعف سیستم و بر طرف نمودن آنها می باشند ، هکرها دارای وقت کافی و منابع اطلاعاتی مناسب برای صدمه زدن به سیستمهای شما می باشند .

مرکز اطلاع رسانی خانواده شمیم

منبع : aftab.ir - aftab

 

mohamad بازدید : 25 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ، بسیار زیبا وشادعمران طاهری به نام یارُم یارن

(ترانه و ملودی: اسحق احمدی | تنظیم: عمران | میکس و مسترینگ: بهنام شهرکی)

(نی انبان: ایمان سیاه پوشان | سازهای کوبه ای: ایمان سیاه پوشان ، حمید اکبری)

(کلام فارسی: مهدی کریمی منصوب ، رویا احمدزاده)

Emran%20Taheri


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Emran Taheri – Yarom Yaren


mohamad بازدید : 53 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

خطرات رابطه جنسی از مقعد

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره   انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بیحس کننده به صورت کرم – اسپری – ژل – روغن – کاندوم – پماد – یک رابطه پر خطر جنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد و آسیبهای جبران نا پذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی بهمراه دارد و هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا انجام این رابطه را توصیه نمیکند و از نظر علمی غیر قابل قبول میباشد .

بررسی رابطه جنسی از نوع مقعد و آسیبهای جسمانی آن از منظر پزشکی :

هیچ پزشکی رابطه ی جنسی از راه مقعد را توصیه نمیکند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه جنسی ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده .در نواحی مقعد رشته های عصبی زیادی پراکنده شده که این رشته های عصبی بسیار بسیار آسیب پذیر و حساس میباشند و نسبت به هر چیزی که وارد دهانه مقعد ( ANAL) شود سریعا واکنش نشان میدهند من اینجا مکانیزمی از عملکرد داخلی بدن رو برای شما شرح میدم تا بهتر متوجه بشوید :

دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن میباشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود , از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده , عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر”( sphincter ) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.

زمانی که شما احساس میکنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانیست که اسفنکتر داخلی ۲ باز شده که خب همانطور که گفته شد غیر ارادیست اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادیست و دست شما میباشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به WC دارید و خودتون رو نگه میدارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتون باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادیست انجام میشه .

حالا همه این مسائل را مطرح کردم که به اینجا برسیم که رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث میشه که دریچه خروجی مقعد یا همون آنال به درستی کار خودش رو انجام نده یعنی از قدرت ارادی خارج میشه پس به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست میدهید در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از درچه مقعد خارج میشود در اینصورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد. که خب مسلما این برای هیچ آدمی خوشایند نیست.هشدار جدی : سهل تر بودن انتقال ویروسهایی نظیر HIV ( ایدز ) و سایر بیمارهای مقاربتی از طریق رابطه جنسی از راه مقعد

از جهتی دیگر سایر بیمارهای عفونی ، ویروسی همانند هپاتیت ایدز سفلیس و سایر بیماری های مقاربتی از طریق مقعد راحتر منتقل می شوند خیلی از افراد تصور میکنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند که باید عرض کنم اتفاقا چون درون مقعد حاوی باکتریهای زیادی میباشد انتقال ویروسهای نظیر ایدز و … راحتر انجام میگیرد این باکتریهای با شستشو از بین نمیروند . از آن گذشته دریچه مقعد یک درچه خروجیست پس وارد شدن هر چیزی از این دریچه علاوه بر آسیب به درچه و موارد ذکر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بیشتر درچه مقعد و پیدایش عوارض ذکر شده میشود.به طور کلی انجام این رابطه حتی برای یک مرتبه هم به هیچ وجه به زوجین توصیه نمی شود.

تماس دهانی با مقعد و نواحی اطراف آن میتواند باعث انتقال باکتریهای مضر به دهان شده و سبب بیماری و عفونت شود ( این باکتریها با شستشو از بین نمیروند ) حکم قضائی ، برگه سلامت پزشکی جهت مشخص شدن تجربه جنسی مفعول از طریق نزدیکی از مقعد و پزشکی قانونی :سوالی که مطرح می شود اینست که آیا اگر فردی قبل از ازدواج رابطه جنسی مقعدی داشته باشد مشخص می شود یا خیر ؟ پاسخ مثبت است و پزشکی قانونی با بررسی نشانه ها و علائم مخصوص میتواند پی به این مسئله ببرد که ایا فرد رابطه جنسی از راه مقعد داشته است یا خیر.

 
mohamad بازدید : 30 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

رفتارهای جنسی ناسالم و پرخطر

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره



رفتارهای جنسی ناسالم و پرخطر كدامند؟
یکی از معضلات کنونی جامعه عدم اطلاع کافی نوجوانان و جوانان ما از رفتارهای پر خطر جنسی است و متاسفانه این عدم آگاهی سبب می‌شود تا این امیدان آینده نسلی بیمار و ناسالم از لحاظ روحی و جسمی باشند و متعاقب آن مشکلات اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیری به پیکر خانواده و جامعه وارد آید. لذا پیشگیری از این معضلات با آموزش صحیح و اطلاع رسانی به موقع، می‌تواند به عنوان عاملی نجات بخش، سبب کاهش چشمگیر این مشکلات گردد.
مهمترین موضوع در آموزش رفتارهای پرخطر، آموزش رفتارهای جنسی سالم می‌باشد.
ابتدا باید ببینیم رفتار جنسی ناسالم و پرخطر چیست؟
 رفتار جنسی ناسالم (UnsafeSex)، هر گونه تماس جنسی را می‌گویند كه در آن فرد از سلامت خود یا شریك جنسی خود ‌آگاه نباشد. مشكل از این جا ناشی می‌شود كه آگاهی از سلامت خود یا دیگران به راحتی امكانپذیر نیست.

بعنوان مثال؛ در حدود ۹۰ درصد افراد HIV مثبت از آلوده بودن خودشان اطلاعی ندارند. از طرف دیگر؛ منفی بودن آزمایشات تشخیصی در ابتدای آلودگی با HIV نمی‌تواند دلیل سالم بودن فرد باشد زیرا نتیجه این آزمایشات در اوایل دوره آلودگی معمولاً منفی می‌باشد. پس چاره چیست؟
ادامه در ادامه مطلب:
mohamad بازدید : 30 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره

ممكن است شما هم مثل خيلي‌هاي ديگر فكر كنيد مرد‌ها دوست ندارند احساسات‌شان را به اشتراك بگذارند. اغلب ما گمان مي‌كنيم كه آن‌ها ذاتا همين‌طور هستند...



با چنين شخصيتي به دنيا آمده‌اند و به همين دليل هيچ كاري براي تغيير اين جنبه از شخصيت‌شان نمي‌توانيم بكنيم اما كمي بيشتر به اين موضوع فكر كنيد. شايد دليل اين‌كه شما و همسرتان نمي‌توانيد در مورد احساسات با هم حرف بزنيد شخصيت او نباشد بلكه باور‌هاي نادرست شما چنين فاصله‌اي را ميان‌تان ايجاد كرده است. تا زماني كه شما فكر مي‌كنيد صحبت كردن از احساسات براي يك مرد، يك مشكل بزرگ است، قطعا نمي‌توانيد آن‌طور كه بايد به او نزديك شويد و با نفوذ‌كردن در احساساتش حرف دلش را هم بشنويد. مرد‌ها هم در مورد احساسات‌شان حرف مي‌زنند و هم با زبان بي‌زباني آن را به ما نشان مي‌دهند. فقط كافي است، زبان‌شان را بشناسيد تا حرف دل‌شان را بفهميد. به اين 12 توصيه عمل كنيد. نتيجه‌اش را خيلي زود خواهيد ديد.

ادامه بحث رو در ادامه مطلب دنبال کنید:

mohamad بازدید : 30 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دور کمربیشتر - افزایش خطر مرگ

 دور کمر بیشتر، خطر مرگ بیشتر              




مطالعات نشان می دهد افرادی که دور کمر آنها زیاد است، طی دوره ای ۹ ساله، خطر مرگ آنها به هر علت افزایش می یابد پیش از این مشخص شده بود که داشتن دور کمر زیاد با آماس و ورم، مقاومت انسولین دیابت نوع ۲، میزان غیرعادی کلسترول و بیماری های قلبی همراه است. شاید به این علت که دور کمر ارتباط نزدیکی با بافت های چربی احاطه کننده امحا و احشا (اندام های شکمی) دارد. اعتقاد بر این است که این چربی ها به مراتب خطرناک تر از بافت های چربی زیرپوستی هستند. محققان آمریکایی به مطالعه رابطه بین دور کمر و خطر مرگ در بین ۴۸ هزار و ۵۰۰ مرد ۵۰ سال به بالا با میانگین سنی ۶۹ و ۵۶ هزار و ۳۴۳ زن ۵۰ سال به بالا با میانگین سنی ۶۷ پرداختند. شرکت کنندگان در این مطالعه اطلاعاتی در مورد وزن و دور کمر خود در سال ۱۹۹۷ ارائه کردند. مرگ این افراد و علت آن طی یک دوره ۹ ساله تا سال ۲۰۰۶ براساس شاخص ملی مرگ تحت نظر قرار گرفت. طی این دوره زمانی ۹۳۱۵ مرد و ۵۳۳۲ زن جان خود را از دست دادند. پس از اندازه گیری شاخص جرم بدن (BMI) و دیگر علائم خطرناک، مشخص شد مردانی با کمر ۱۲۰ سانتی متر و بیشتر و زنانی با دور کمر ۱۱۰ سانتی متر و بیشتر دو برابر بیش از دیگران در خطر مرگ طی این دوره ۹۰ ساله قرار داشته اند. در بین تمامی دسته های مختلف شامل وزن نرمال، وزن زیاد و شدیدا چاق در مردان، آنها که کمر بزرگ تری داشتند، بیشتر در معرض خطر مرگ بودند. اما در میان زنان، آنها که در دسته وزن نرمال قرار داشتند، خطر مرگ بیشتر بود. علت ارتباط قوی تر بین مرگ و دور کمر زیاد در زنانی با شاخص جرم بدنی پایین هنوز مشخص نیست. شاید تجزیه و تحلیل های بعدی در مورد ارتباط بین اندازه دور کمر و بافت های چربی اندام های شکمی یا اندازه گیری مقاومت انسولین در بین دسته های مختلف شاخص جرم بدن قادر به تشخیص دلیل بیولوژیکی این موضوع باشد. شاید نتایج این مطالعه بر گسترش رهنمودهای آینده در مورد چاقی کمک کند و تاثیرگذار باشد. رهنمودها و ستورات بالینی موجود براساس شواهد و بررسی ها در سال ۱۹۹۰ است. این دستورات توصیه می کند که از اندازه دور کمر می توان افزایش خطر بیماری ها را فقط در افرادی که به لحاظ طبقه بندی شاخص جرم بدن دارای وزن زیاد یا خیلی چاق هستند، تشخیص داد منبع : پرشین بلاگ
mohamad بازدید : 23 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
به نام اون کسی که زیباست و زیبایی را دوست میدارد
سلام بچه ها اگه میخواید زود پیر نشید و زیبایی تون رو از دست ندید حتما بخونید مخصوصا خانم های خوشگل و جوون

هفت عامل پیری زودرس

                                   هفت عامل که باعث پیری می شود



 1.لباس‌های از مد افتاده

نگاهی به کمد لباس‌هایتان بیندازید؛ این می‌تواند یکی از چیزهایی باشد که پیرتان می‌کند. آیا خیلی وقت است که روی مد لباس نپوشیده‌اید؟ با نادیده گرفتن مد‌های امروزی سال‌ها به سنتان اضافه می‌کنید. البته مسئله‌ای که باید به آن دقت کنید این است که زیاده‌روی نکنید چون اگر سعی کنید در ۴۰ سالگی مثل نوجوان‌ها به نظر برسید باعث می‌شود نامناسب جلوه کنید

 

 2.مدل موی از مد افتاده

چیزی که پیر نشانتان می‌دهد ممکن است روی سرتان باشد! آخرین باری که یک مدل موی جدید را امتحان کردید کی بوده است؟ مدل موهای امروزی باعث می‌شود به مراتب جوان‌تر به نظر برسید. مجلات مد را بگردید تا ببینید کدام مدل مو جوانی را به شما برمی‌گرداند

3.عادت سیگار کشیدن

هشدارهای زیادی درمورد استعمال دخانیات داده می‌شود اما یکی از اینها از بقیه مهمتر است: سیگار ممکن است پیرتان کند! ابتدای سال نو می‌تواند زمانی عالی برای ترک سیگار باشد. با این کار ۱۰ سال به عمرتان اضافه خواهید کرد. کمی به آن فکر کنید: آیا خانم‌هایی که خیلی جوان به نظر می‌رسند، سیگار می‌کشند؟

 

4. مصرف الکل

مصرف زیاد از حد نوشیدنی‌های الکلی از داخل پیرتان می‌کند. هرچه الکل بیشتری وارد جریان‌خون شود، بر پوستتان تاثیر داشته و در برخی موارد آسیب‌های دائمی به آن وارد می‌کند.

 

5.وضعیت ضعیف سلامتی

یکی از چیزهایی که پیرتر نشانتان می‌دهد وضعیت ضعیف سلامتی‌تان است. حتی اگر مشکل اضافه‌وزن نداشته باشید، اگر از موادغذایی مناسب استفاده نکنید و موادمغذی لازم برای سلامت و متناسب نگه داشتنتان را مصرف نکنید، ضرر خواهید کرد. هرچه سن بالاتر می‌رود، درد و مرض بیشتری به سراغمان می‌آید، پس باید از خودتان مراقبت کنید

 

6. شغل استرس زا

محل‌‌کارتان هم ممکن است پیرتان کند. اگر در محل‌کار بیشتر از اینکه لبخند بزنید اخم می‌کنید، وقتش رسیده که کار جدیدی برای خودتان پیدا کنید. یا حداقل یک سرگرمی که از آن لذت می‌برید را وارد اوقات فراغتتان کنید. مهم رسیدن به همین تعادل است.

 

 7.همسرتان 

یکی دیگر از عوامل پیر کردن شما می‌تواند همسرتان باشد. همسر بداخلاق استرس زیادی به شما می‌دهد. سعی کنید با او حرف بزنید، البته بدون اینکه آن را به دعوا و مشاجره بکشانید، و تمام حرف‌هایتان را با او مطرح کنید. اگر نتوانستید مشکلاتتان را حل کنید، دیگر وقتش رسیده که فکر دیگری کنید!

 

منبع: دلگرم

mohamad بازدید : 24 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره

ین بار ما نسخه‌هایی جادویی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کند.



تک‌تک ما برای از بین بردن لکه‌ها و آثار برجای مانده روی لباس، دستمال‌ها و ظروف آشپزخانه روش‌های مختلفی را می‌شناسیم و بر اساس تجربه، این شیوه‌ها را بهترین شیوه‌ها برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها مي‌دانيم اما این بار ما نسخه‌هایی جادویی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کند.  

فرمول جادویی برای لکه‌ها

دوسوم فنجان پودر یا مایع لباسشویی را با دوسوم فنجان آمونیاک و 3 قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین مخلوط کنید و به این مخلوط 2 لیوان آب اضافه کنید و آن را به خوبی هم بزنید و درون بطری افشانه‌دار بریزید.پس از تکان دادن ظرف از معجونی که خود تهیه کرده‌اید روی لکه مورد نظر اسپری کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه در این حالت باقی بماند. بعد از چند دقیقه محل لک را یک بار با آب و بار دیگر با کمک مواد شوینده بشویید تا ببینید چقدر آسان لکه‌ها  از روی لباستان از بین می‌روند.

نسخه‌جرم‌گيري ظروف چيني 

اگر مدت زيادي است از ظروف چيني، بشقاب‌ها و فنجان‌هاي چيني استفاده مي‌کنيد حتما شاهد جرم‌هاي زردرنگي که در سطح آنها جمع مي‌شود، هستيد؛ جرم‌هايي که با شست‌وشوي عادي ظروف از بين نمي‌روند و نياز به شويندهاي قوي‌تر و  موثرتر دارند. برخي خانم‌هاي خانه‌‌دار براي از بين بردن اين جرم‌ها چيني‌هايشان را در وايتکس خيس مي‌کنند. اما ما پيشنهاد بهتري براي آنها داريم. به جای خیس کردن ظرف‌های چینی  درون وایتکس برای جرم‌گیری آنها را درون مخلوطی از آب و سرکه سیب قرار دهید. کافی است برای هر لیتر آب يك لیوان سرکه در نظر بگیرید.

بور شدن لباس‌ها رافراموش کنيد

مادربزرگ‌ها براي پيشگيري از بور شدن و بي‌رنگ و رو شدن لباس‌هاي تيره‌رنگ و مشکي روش منحصربه‌فردي داشتند که در بيشتر مواقع موثر بود. 
برای پیشگیری از بور شدن پارچه‌های نخی مشکی بهترین روش آن است که یک فنجان سرکه سفید را با ماده شوینده و آب ترکیب مي‌كنيد و لباس را به مدت 10  دقيقه درون اين محلول بگذاريد و بعد آن را با آب سرد آبکشي کنيد.اين کار مانع از بور‌شدن لباس‌هايتان مي‌شود.

با سرکه لکه‌هاي قهوه را پاک کنيد

از بين بردن لکه‌هاي شيرين و شکلاتي از جمله سخت‌ترين کارهايي است که خانم‌هاي خانه‌دار با آن سروکار داشته و کار دشواري پيش رو دارند. يکي از شيوه‌ها براي پاک کردن لکه‌ها به جاي مانده از شربت‌هاي شيرين مثل شربت سکنجبين آن است که لباس را به مدت 4 تا 5 دقيقه در مسير جريان آب سرد قرار دهيد تا شيريني‌ها و محتويات شربت از روي بافت پارچه پاک شود. در عين حال براي از بين بردن لک شکلات يا قهوه روي لباس نيز مي‌توانيد از محلول سرکه و الکل استفاده کرده و به مدت 3 تا 4 دقيقه محل آغشته به شکلات يا قهوه را درون اين محلول خيس کنيد.

دوست دست‌هاي شما

اگر مي‌خواهيد دست‌هاي خودتان يا مادر يا همسرتان موقع ظرف شستن دچار حساسيت نشود، مي‌توانيد از مايع ظرفشويي استاندارد «پريل» استفاده كنيد.

نسخه‌ای برای لکه‌های زیربغل لباس 

اگر لباسی دارید که زیربغل‌ آن به دلیل تعرق دچار لکه‌ شده، نگران نباشید، به راحتی می‌توانید این لکه را با شست‌وشویی ساده و استفاده از یک نسخه کاربردی از بین ببرید. تنها کافی است لباس مورد نظر را در ترکیبی از نصف فنجان پودر یا مایع لباسشویی و یک فنجان پراکسیدهیدروژن و آب به مدت يك ساعت خیس کنید و پس از این مرحله به مخلوط ذکر شده 3 تا 4 قاشق جوش شیرین اضافه کرده و اجازه دهید لباس‌تان به مدت چند دقیقه درون این مخلوط بماند و بعد آن را آبکشی کنید.

پاك‌كننده پرقدرت

براي تميز كردن بهتر، به شوينده‌هاي استاندارد نياز داريد، يكي از نمونه‌هاي قابل‌اشاره واستاندارد پودرهاي پاك‌كننده پرقدرت «پرسيل» هستند.

منبع : برترینها

mohamad بازدید : 50 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

علت خود ارضایی مردان متاهل

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره

ممکن است یکی از مهمترین دلایل خود ارضایی مردان متاهل همین عامل باشد که همسر آنها حاضر نمی شوند برخی از اعمالی که آن مرد در لیست فانتزی جنسی خود قرار داده است را انجام دهد در اینصورت شاید آن مرد از نظر جسمی ارضاء شود اما از نظر روانی و ذهنی نیاز وی تامین نشده لذا با تصویر سازی و قدرت تجسم به آن نقطه دست میاید .


چرا مردان متاهل علی رغم داشتن همسر دست به خود ارضائی میزنند ؟

مهم ترین عامل در خود ارضائی میتواند فانتزی جنسی ( تفکرات ذهنی و تجسم تصویر نزدیکی در قوه خلاقیت ذهن ) میباشد ، اگر مردی از اعمال خاصی در رابطه جنسی لذت ببرد تنها بخشی از این لذت مربوط به واکنشهای جسمی اوست درصد زیادی از آن بواسطه روان وی کنترل می شود به عنوان مثال در فانتزی جنسی اکثر مردان ریختن مایع منی بر روی نقاطی از بدن همسرشان لذت بخش است حال آنکه از نظر جسمی خروج منی لذت دارد اما محل ریخته شدن آن از نظر جسمی تاثیری بر لذت بخش بودن آن ندارد اما از نظر روانی برای مرد این حرکت لذت بخش است در غریزه جنسی دو فرایند جسم و روان گام به گام پیش میروند و جالب است بدانید گاهی وقتها قدرت روانی و ذهنی آن چندین برار قدرت جسمی و فیزیکی آن است . تا جائی که ممکن است مردان بدون آنکه عمل فیزیکی انجام دهند واسطه دیدن یک تصویر محرک و با کمک قدرت روان خود تحریک و انزال کنند .

پس ممکن است یکی از مهمترین دلایل خود ارضایی مردان متاهل همین عامل باشد که همسر آنها حاضر نمی شوند برخی از اعمالی که آن مرد در لیست فانتزی جنسی خود قرار داده است را انجام دهد در اینصورت شاید آن مرد از نظر جسمی ارضاء شود اما از نظر روانی و ذهنی نیاز وی تامین نشده لذا با تصویر سازی و قدرت تجسم به آن نقطه دست میاید . این مسئله برای مردان پر اهمیت میباشد و میتواند حتی جزء یکی از دلایل خیانتهای آنها به حساب بیاید ، توجه داشته باشید فانتزی جنسی به مرور شکل میگیرد و تغییر یافتن آن به ندرت امکان پذیر است . معمولا اکثر مردان متاهلی که به خود ارضایی اعتیاد دارند قبل از ازدواج نیز آن عمل را انجام میداده اند لذا چون در خود ارضایی کنترل فشار و تصور به دست خود فرد میباشد در اینصورت فرد قادر نیست تا از رابطه جنسی با همسر خود ارضا شود .

معمولا مردان خود ارضایی را از همسر خود پنهان میکنند این عمل چه قبل و چه بعد از ازدواج ، عمل شایسته ای نیست .

راه درمان چیست ؟

ما ایرانیها یاد گرفتیم همیشه به درمان بیاندیشیم اما من میخوام به شما توصیه کنم بهتره به پیشگیری فکر کنید قبل از ازدواج راجع به فانتزیهای جنسی هم دیگر سوالات خود را مطرح کنید ، فانتزی جنسی همان اعمالیست که تصور میکنید از آنها لذت بیشتری میبرید ، ممکن است برخی از افراد آنقدر نسبت به این فانتزی واکنش بالایی نشان دهند که هرگز خارج از آن ارضاء نشوند به این نوع گرایش فتیش گفته میشود شاید از نظر شما فانتزی جنسی یا فتیش همسر شما قابل تجسم نباشد و شاید بگوئید خب این عمل چه لذتی برای اون میتواند داشته باشد ؟ اما من در پاسخ عرض میکنم قدرت فانتزی جنسی یا در حد بالاتر فتیش یک قدرت روانی و ذهنیست و نباید هرگز آنرا مسخره کنید و برعکس باید به آن احترا م بگذارید . متاسفم از اینکه خیلی از مردان و زنان نیازهای خود را برای همسر خود مطرح نمیکنند ، توجه داشته باشید رابطه نزدیکی در راس هرم رابطه زناشوئی قرار گرفته و به صورت مستقیم و غیر مستقیم ناخود آگاه روی سایر رفتارها ، کنشها و واکنشهای افراد تاثیر دارد . پس به فانتزی جنسی همسر خود احترام بگذراید و از روی میل آنرا انجام دهید مطمئنا خودتان شاهد تاثیر آن خواهید بود
mohamad بازدید : 23 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
همه انسان ها به تدریج می توانند ثروتمند و بی نیاز شوند
همه ی انسانها حتی بدون داشتن استعدادی خاص و یا شانس می توانند به تدریج ثروت کسب کنند . متوانند بخشی از دستمزد خود را ذخیره کنند و نهایتا بازنشسته شوند.
شما می توانید فقط با پس انداز کردن پول خود بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری و ریسک کردن داشته باشید در کمال رفاه بازنشسته شوید .
کافی است که هر ماه ده درصد در امد خود را پس انداز کنید . البته شاید بگویید که تورم در نهایت باعث از بین رفتن پول می شود این درست است به همین علت باید پول پس انداز شده را صرف خریدن اوراق بهادار کنید. که سود ثابتی دارند.از طرفی هم دولت هیچ وقت ورشکست نمی شود در نتیجه شماهر سال مقدار مشخصی را به عنوان سود دریافت خواهید کرد.
حال اگر واقعا باهوش باشید سود پرداخت شده از طرف دولت را دو باره صرف خریدن اوراق قرضه خواهید کرد. در نتیجه میزان ثروت خود را باز هم بالا تر خواهید برد.
از آنجا که من حقوق فعلی شما را نمی دانم و نرخ اوراق قرضه ممکن است نسبت به زمانیکه شما این را می خوانید فرق کرده باشد به طور دقیق نمی شود محاسبه را انجام داد.
اما مطمئن هستم باروشی که گفته شد در 15 تا 20 سال آینده اینقدر پول خواهید داشت که دیگر نیازی به کار کردن نباشد و فقط به مسافرت بروید.
هیچ وقت نمی شود یک شبه ثروتمند شد مواظب باشید اشتباه نکنید.
فقط کاری بکنید که می فهمید
فقط کاری را انجام دهید که که می فهمید ام انقدر در ان حرفه مهارت پیدا کنید که هیچ کس نتواند با شما رقابت کند .و تنها کاری را که باید انجام دهید آن است که آن کار را مرتب انجام دهید .
نکته ی مهم فلسفه ی کلا سیک وارن بافیت است وی معتقد است که آدم باید کاری را که می فهمد انجام دهد یعنی اینکه فرصت های طلایی وی را وسوسه نکند.
از سال 1995تا2000بازار سهام دنیا شاهد پدیدیه ای به نام حباب دات کام بود.
ما جرا این بود که با به وجود آمدن اینترنت و اقبال همگانی نسبت به آن همه کمپانی هایی که در زمینه اینترنت فعالیت می کنند ناگهان رشد بی سابقه ای کردند.
کافی بود که اسم شرکت شما آنلاین یا نت در خود میداشت  تا همه در آن سرمایه گذاری کنند .شرکت مایکرو سافت نیز در همین زمینه بیش ترین سهام را داشت.
تمام سهامداران  وارن بافیت به وی توصیه کردند که در مایکروسافت یا شرکت های آی تی سرمایه گذاری کند.
حال باید به این نکته توجه داشت که وارن بافیت در دفتر کار خود حتی کامپیوتر هم نداشت.
حتی تا امروز هم وی نیازی به کا مپیوتر پیدا نکرده است.اگر اشتباه نکنم در سال 2000بود که او به سهامداران خود نامه ای نوشت که خبر خوبی دارد زمانیکه حباب دات کام به اوج خود رسیده بود.
ما امسال یکی از بهترین سرمای گذاری های خود را در شرکت اجر سازی و سیمان انجام داده ایم لطفا احساسات خود را کنترل کنید !
وقتی که این حرف را زد همه شروع به مسخره کردن وی کردند که او پیرمردی است که از قافله عقب مانده.
وارن بافت هرگز در مایکروسافت سرمایه گذاری نکرد . وی در هیچ کمپانی اینترنتی سرمایه گذاری نکرد.وی همچنین به راه خودش ادامه داد من فقط در تجارتی سرمایه گذاری می کنم که اصول آن را بدانم و تقریبا چند ماه بعد همانطور که او پیش بینی کرده بود حباب دات کام ترکید و کمپانی های بسیاری در عرض چند روز نابود شدند.
مثلا کمپانی آمازون که کارش فروش کتاب و اجناس از طریق اینترنت است سهامش از107 دلار به 7 دلار رسید.
البته این به آن معنا نیست تجارت جدید را تجربه نکنید ابتدا تمام اصول آن را یاد بگیرید و سپس....
mohamad بازدید : 34 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
کلید اول
تخصص عبارت است از توانایی شما در بکار بستن استعداد تان آن هم در قسمتی حیاتی که برای شما یا مشتریان تان ارزشمند است .انتخاب این قسمت که در چه زمینه ای تخصص داشته باشید در موفقیت بلند مدت شما بسیار تعیین کننده است . شما در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارید؟
جنبه های مثبت خود را تقویت کرده موارد ضعیف را در اولین فرصت ممکن شناسایی و اصلاح نمایید.
کلید دوم
تمایز عبارت از این است که چگونه در یک یا چند زمینه که تخصص داریدیا کارایی شما بهتر است برتری خودرا نشان دهید .توانایی شما در متمایز کردن خود بر اساس کیفیت کار بالا بسیار مهم و کانون فعالیت شغلی شماست.
شما به عنوان یک فردباید حداقل در یک زمینه کاری برتری داشته باشید .اگر از کار فرما یا کارمندان شما بپرسند:برتری او در چه زمینه ای است؟
آنها چه جوابی در مورد شما خواهند داد ؟در کدام قسمت کار شما بر جسته هستید؟
چه کاری را بهتر از هرکسی انجام می دهید؟
چه کاری را اگر شما انجام دهید سود زیادی نصیب ساز مان شما میشود؟
اگر تا کنون در حرفه خود یک زمینه را مشخص نکرده اید تا در ان بهترین باشید .باید زود تر اقدام کنید.
نقشه شما برای تبدیل شدن به فردی برجسته در حرفه خود چیست؟و چگونه میزان برتری خود را چه از نظر دانش وچه از نظر مهارت در یک زمینه کاری اندازه میگیرید؟این اندازه گیری استاندارد شما را برای کارایی نشان می دهد.
بهترین بودن در یک زمینه مهم از شغل و حرفهی شما بیشتر از هر چیزی به پیشرفت شما کمک می کند.
اغلب شما می توانید خط مشی شغلی خود را با توجه به نیاز مشتریان مهم برای ساختن آینده تغییر دهید.
کلید سوم
تقسیم بندی عبارت است از توانایی شما در مشخص کردن افراد و سازمان هایی که سود بیشتری برای شما دارند.نحوه کار بدین صورت است که شما بطور واضح مهمترین مشتریان خود را مشخص می کنید و برای جلب رضایت این گروه خاص از مش تریان تصمیم گیری می کنید.اغلب شما می توانید خط مشی شغلی خو درا با توجه به نیاز مشتریان مهم برای ساختن آینده تغییر دهید.مشتری های اصلی خود را درست بشناسید و به آنها نزدیکتر شوید.
کلید آخر
تمرکز عبارت است از توانایی شما در تمرکز ذهنی بر روی خدماتی است که برای ان شخص یا سازمان اهمیت دارد .این چهار استراتژی نقطه کانونی حیاتی  برای رسیدن به دست اورد های فوق العاده  در سازمان و حرفه شماست.
mohamad بازدید : 28 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
10 تعریف خوشبختی

 

خوشبختی چیزی است که همه دوست دارند داشته باشند. ممکن است فردی موفق باشید یا پول بسیاری داشته باشید، اما بدون خوشبختی بی‌معنا و مفهوم خواهد بود.

به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم کمی به معنای خوشبختی بپردازیم.

ابتدا با تعریف لغوی آن شروع می‌کنیم.

در لغت‌نامه دهخدا، خوشبختی، سعادت، نیک‌اختری و مقابل شقاوت یا بدبختی تعریف شده است. در لغت‌نامه مریام وبستر انگلیسی، خوشبختی به این دو معنی آمده است:



وضعیت سلامت و شادی
یک تجربه لذت‌بخش و راضی‌کننده

این تعریف نقطه شروع بسیار خوبی است که می‌توانیم استفاده‌های بیشتری از آن بکنیم. بهترین راه برای این کار این است که نظر اندیشمندان بزرگ تاریخ را بدانیم. به همین دلیل گفته‌های ۱۰ نفر از بزرگترین فلاسفه و اندیشمندان تاریخ درمورد خوشبختی را برایتان گرد آورده‌ایم. هرکدام از این تعاریف معانی عمیقی دارند که برای جذب بهتر آنها وقت بگذارید.
 


خوشبختی زمانی است که چیزی که فکر می‌کنید، چیزی که می‌گویید و چیزی که انجام می‌دهید با هم هماهنگ باشد.

ادامه مطالب در ادامه مطلب:

mohamad بازدید : 30 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)
سلام بچه ها این روزا که همش داریم تو جهان کشت و کشتار می بینیم من جمله سوریه و مصر و عراق و... تومیانمار هم داره جنایت هایی وحشتناکی صورت میگیره منجمله همین کودکی که با گوسفند اشتباهش گرفتن خدا لعنتشون کنه من یه امین ازتون میخوام که تو نظرات بنویسید (اللهم عجل لولیک الفرج)

کباب کردن نوزاد مسلمان را ببینید ! +عکس

کباب کردن نوزاد مسلمان را ببینید ! +عکس

0.843300001374445345423 300x195 کباب کردن نوزاد مسلمان را ببینید ! +عکس

دراقدام وحشیانه بودائیان میانمار و در موج جدید خشونت های خود علیه مسلمانان، اقدام به آتش زدن مساجد و خانه ها و همچنین کباب اجساد آنان کردند.
mohamad بازدید : 30 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

ماجراى غزوه حنين

«حنين» سرزمينى است در نزديكى شهر «طائف» و چون اين غزوه در آنجا واقع شد به نام «غزوه حنين» معروف شده، و در قرآن از آن تعبير به «يوم حنين» وقعه حنین،  غزاة حنین،  غزوه هوازِنو وقعه هوازن  نیز نامیده اند.

نام ديگر آن غزوه «اوطاس» و غزوه «هوازن» است (اوطاس نام سرزمينى در همان حدود، و هوازن نام يكى از قبائلى است كه در آن جنگ با مسلمانان درگير بودند).

اين «غزوه» بنا به گفته «ابن اثير» در كتاب «كامل»، از آنجا شروع شد كه طايفه بزرگ هوازن هنگامى كه از فتح «مكّه» با خبر شدند، رئيسشان «مالك بن عوف» آنها را جمع كرد و به آنها گفت: ممكن است «محمّد» بعد از فتح «مكّه» به جنگ با آنها برخيزد، و آنها گفتند: پيش از آن كه او با ما نبرد كند، صلاح در اين است كه ما پيش دستى كنيم.

هنگامى كه اين خبر به گوش پيامبر(صلى الله عليه وآله) رسيد به مسلمانان دستور داد آماده حركت به سوى سرزمين هوازن شوند.

گر چه درباره جريان اين جنگ و كليات آن در ميان مورخان تقريباً اختلافى نيست، ولى در جزئيات آن روايات گوناگونى ديده مى شود كه كاملاً متفق نيستند و ما آنچه را ذيلاً به طور فشرده مى آوريم، طبق روايتى است كه مرحوم «طبرسى» در «مجمع البيان» آورده است.

در آخر ماه «رمضان» يا در ماه «شوال» سنه هشتم هجرت بود كه رؤساى طايفه هوازن نزد «مالك بن عوف» جمع شدند و اموال، فرزندان و زنان خود را به همراه آوردند، تا به هنگام درگيرى با مسلمانان هيچ كس فكر فرار در سر نپروراند و به اين ترتيب وارد سرزمين «اوطاس» گرديدند.

پيامبر(صلى الله عليه وآله) پرچم بزرگ لشكر را بست و به دست على(عليه السلام) داد و تمام كسانى كه براى «فتح مكّه» پرچمدار بخشى از لشكر اسلام بودند، به دستور پيامبر با همان پرچم به سوى ميدان «حنين» حركت كردند.

پيامبر(صلى الله عليه وآله) مطلع شد كه «صفوان ابن اميه» مقدار زيادى زره در اختيار دارد، به نزد او فرستاد و يكصد زره به عنوان عاريت از او خواست.

«صفوان» سؤال كرد: به راستى عاريه است يا غصب؟ پيامبر(صلى الله عليه وآله) فرمود: عاريه اى است كه ما آن را تضمين مى كنيم و سالم بر مى گردانيم.

«صفوان» يكصد زره به عنوان عاريت به پيامبر(صلى الله عليه وآله) داد، و خود شخصاً با حضرت حركت كرد.

دو هزار نفر از مسلمانانى كه در فتح «مكّه» اسلام را پذيرفته بودند، به اضافه ده هزار نفر از سربازان اسلام كه همراه پيامبر(صلى الله عليه وآله) براى فتح «مكّه» آمده بودند مجموعاً دوازده هزار نفر، براى ميدان جنگ حركت كردند.

«مالك بن عوف» كه مرد پر جرأت و با شهامتى بود، به قبيله خود دستور داد: غلاف هاى شمشير را بشكنند و در شكاف هاى كوه، دره هاى اطراف، و لابلاى درختان، بر سر راه سپاه اسلام كمين كنند، و به هنگامى كه در تاريكى اول صبح مسلمانان به آنجا رسيدند، يك باره به آنان حملهور شوند و لشكر را در هم بكوبند.

او اضافه كرد: محمّد(صلى الله عليه وآله) با مردان جنگى هنوز رو به رو نشده است، تا طعم شكست را بچشد!

هنگامى كه پيامبر(صلى الله عليه وآله) نماز صبح را با ياران خواند فرمان داد به طرف سرزمين «حنين» سرازير شدند، در اين موقع بود كه ناگهان لشكر «هوازن» از هر سو مسلمانان را زير رگبار تيرهاى خود قرار دادند.

گروهى كه در مقدمه لشكر قرار داشتند (و در ميان آنها تازه مسلمانان «مكّه» بودند) فرار كردند، و اين امر سبب شد كه باقيمانده لشكر به وحشت بيفتند و فرار كنند.

خداوند در اينجا آنها را با دشمنان به حال خود واگذارد و موقتاً دست از حمايت آنها برداشت؛ زيرا به جمعيت انبوه خود مغرور بودند، آثار شكست در آنان آشكار گشت.

اما على(عليه السلام) كه پرچمدار لشكر بود با عده كمى در برابر دشمن ايستادند و هم چنان به پيكار ادامه دادند.

(در اين هنگام پيامبر در قلب سپاه قرار داشت)، عباس عموى پيامبر(صلى الله عليه وآله) و چند نفر ديگر از بنى هاشم كه مجموعاً از نُه نفر تجاوز نمى كردند و دهمين آنها «اَيمَن» فرزند «اُمّ اَيمَن» بود، اطراف پيامبر(صلى الله عليه وآله) را گرفتند.

مقدمه سپاه به هنگام فرار و عقب نشينى از كنار پيامبر(صلى الله عليه وآله) عبور كردند، پيامبر(صلى الله عليه وآله)به عباس كه صداى بلند و رسائى داشت دستور داد: فوراً از تپه اى كه در آن نزديكى بود بالا رود و فرياد زند: يا مَعْشَرَ الْمُهاجِرِيْنَ وَ الأَنْصارِ يا أَصْحابَ سُورَةِ الْبَقَرَةِ يا أَهْلَ بَيْعَةِ الشَّجَرَةِ اِلى أَيْنَ تَفِرُّونَ هذا رَسُولُ اللّهِ(صلى الله عليه وآله):

«اى گروه مهاجران و انصار! و اى ياران سوره بقره! و اى اهل بيعت شجره! به كجا فرار مى كنيد؟ پيامبر(صلى الله عليه وآله) اين جا است»!

هنگامى كه مسلمانان صداى «عباس» را شنيدند، بازگشتند و گفتند: «لَبَّيْكَ، لَبَّيْكَ» مخصوصاً انصار در اين بازگشت پيش قدم بودند، و حمله سختى از هر جانب به سپاه دشمن كردند، و با يارى پروردگار به پيشروى ادامه دادند، آن چنان كه طايفه «هوازن» به طرز وحشتناكى به هر سو پراكنده شدند و پيوسته مسلمانان آنها را تعقيب مى كردند.

حدود يكصد نفر از سپاه دشمن كشته شد و اموالشان به غنيمت به دست مسلمانان افتاد و گروهى نيز اسير شدند.

و در پايان اين نقل تاريخى مى خوانيم كه پس از پايان جنگ نمايندگان قبيله «هوازن» خدمت پيامبر آمدند و اسلام را پذيرفتند و پيامبر به آنها محبت زياد كرد و حتى «مالك بن عوف» رئيس و بزرگ آنها اسلام را پذيرفت، پيامبر(صلى الله عليه وآله) اموال و اسيرانش را به او بر گرداند، و رياست مسلمانان قبيله اش را به او واگذار كرد.

در حقيقت عامل مهم شكست مسلمانان در آغاز كار، علاوه بر غرورى كه به خاطر كثرت جمعيت پيدا كردند وجود دو هزار نفر از افراد تازه مسلمان بود كه طبعاً جمعى از منافقان، و عده اى براى كسب غنائم جنگى و گروهى بى هدف در ميان آنها وجود داشتند، و فرار آنها در بقيه نيز اثر گذاشت.

و عامل پيروزى نهائى، ايستادگى پيامبر(صلى الله عليه وآله) و على(عليه السلام) و گروه اندكى از ياران و يادآورى خاطره پيمان هاى پيشين، ايمان به خدا و توجه به حمايت خاص او بود.(1)

1. تفسير نمونه، جلد 7، صفحه 403.


mohamad بازدید : 30 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

Payday 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Payday 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.46 |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLES01902
حجم فایل: ۳٫۷۷ GB

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید:
درباره game , ps3 ,
mohamad بازدید : 21 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

ساختن ویدئوی ویروسی !

ویدئوی ویروسی اصطلاحی است که به کلیپ ها و ویدئو هایی که میلیون ها بار دیده یا به اشتراک گذاشته شده اند گفته میشود .لازم نیست این ویدئو حتما یک کلیپ موسیقی باشد ،حتی ویدئو های شخصی از فرزند با نمک حیوان خانگی بازیگوش رخداد طبیعی شگفت انگیز خلاصه هر چیزی که می تواند برای همگان جالب باشد.

پس از اینکه ویدئوی ویروسی شد معمولا یوتیوب با صاحب آن تماس میگیرد و پیشنهاد شراکت میدهد.از این پس 50درصد درامد حاصل از آگهی ویدئویی به حساب صاحب ویدئو ریخته میشود. پدر کودکی به نام دیوید ویدئوی بسیار مشهوری را به نام  دیوید بعد از دندان پزشکی تهیه کرد که تنها از طریق یو تیوب 100 هزار دلار به دست آورد!

وسایلت را بفروش

سایت هایی هستند که به کاربران عادی امکان می دهند لوازم شخصی  خود را از طریق سایت بفروشند .حتما از وجود این سایت ها آگاه هستیداما ایا می دانستید با استفاده از این سایت ها می توان میلیونر شد.

خانمی به نام سوفیا آمورسو که اکنون فرو شگاه لباس آنلاین معروفی دارد کار خود را فروش لباس در ای بی شروع کرد او پس از جمع کردن تعداد زیادی هوادار  سایت شخصی خود را راه انداخت که اکنون 130 میلیون دلار می ارزد وپیش بینی می شود در آمد این سایت امسال به 128 میلیون دلار برسد(با این وضع دلار) به این گونه سایت ها که به کار برانش اجازه می دهد  اجناس گوناگون را بفروشند بسیار زیاد شده است این گونه سایت ها برای کسانی که قصد دارند بدون سرمایه زیاد کسب و کار جدیدی راه بیندازند ایده آل است.

خلاقیت تان را به پول تبدیل کنید

تقریبا تمام کاربران اینترنت محتواهای رسانهای تولید میکنند .طبق تازه ترین بررسی ها  تخمین زده میشود روزانه 375میلیارد عکس دیجیتال گرفته می شود ودر هر دقیقه 72ساعت فیلم در یوتیوب آپلود می شود آیا می دانستید که می توانید با این عکس ها پول در بیاورید! به تازگی سایتی به نام paya توسط شرکتی به نام t3mediaکه به کار برانش امکان می دهد تصاویر و ویدئو های خود را از طریق 250 پلتفرم از جمله فیس بوک  درسایت و بفروش برسانند .محتوا به هر قمتی که فروخته شود 80 درصد ان متعلق به صاحبش است.

وبلاگ داری کنید

تعداد بلاگر هایی که موفق شده اند نوشته های خود را به پول تبدیل کنند اصلا کم نیست نخستین گام ایجاد یک وبلاگ درباره موسیقی فیلم و مد و کسب و کار و ... و خلاصه هر موضوعمور د توجه استمطلب شما باید انقدر جالب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگانزیاد شود کم کم سرو کله شرکت ها بزرگ پیدا می شود . شاید این روش میلیوتر شدن به نظرتان عجیب و ناممکن برسد اما jhons wu صاحب bankaholic.com با همین روش وبلاک خود را 14.9 میلیون دلار بفروشد

mohamad بازدید : 32 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام بچه ها امروز میخوام یه آهنگ توپ توپ بهتون معرفی کنم مطمئنم پشیمون نمیشید

آهنگ جدید و شاد و زیبای محسن چاوشی با نام "برقص آ".این ترانه در خرداد 92 منتشر شده است   

نام آهنگ:برقصا

خواننده:محسن چاوشیترانه برقص آ محسن چاوشی

مدت زمان:2 دقیقه و 31 ثانیه

کیفیت:MP3 128 KB

دانلود با لینک مستقیم

mohamad بازدید : 27 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

سلام بچه ها امروز تصمیم گرفتم کتاب صحیفه سجادیه رو که دعاهایی از جمله دعای مکارم اخلاق هستش رو برای اندروید بزارم امیدوارم خوشتون بیاد  یادتون باشه این نسخه هم متن رو داره هم صوت رو:

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم:

mohamad بازدید : 19 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار یک ابزار جالب برای نمایش شارژ باقی‌مانده‌ی موبایل شما است. این نرم‌افزار باتری موبایل شما را در همه‌جا حتی در اپلیکیشن‌های تمام‌صفحه نیز نمایش می‌دهد، آن هم به این خاطر که شارژ را به‌عنوان نواری در بالای صفحه و در کنار ساعت و و بقیه‌ی اطلاعات بالای صفحه به‌شما نمایش می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به انیمیشن‌های هنگام شارژ، قابلیت حذف یا نمایش نوار شارژ در اپلیکیشن‌های تمام صفحه، رنگ‌های انتخابی برای نوار شارژ و… اشاره کرد.

 

لینک دانلود مستقیم

mohamad بازدید : 21 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بیلیارد با قابلیت بازی 2 نفره با گرافیک کارتونی برای آندروید Doodle Pool HD 1.7

اگر به بیلیارد علاقه مند هستید حالا Doodle Pool را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و تجربه نمایید .  Doodle Pool این بازی زیبای بیلیارد در 3 سبک و قانون با گرافیکی فوق العاده و البته به سبک کارتونی قادر است ساعت ها علاقه مندان خود را سرگرم نماید . 

 

Doodle Pool HD 1.7

 

دانلود با لینک مستقیم

mohamad بازدید : 24 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)
اس ام اس تبریک عید فطر ۹۲
 
YasGroup.ir sms fetr 92 اس ام اس تبریک عید فطر 92
هزاران آفرین بر جانت ای ماه / روان عاشقان قربانت ای ماه
مبارک باد ماه عشق بازان / که بنشینند در ایوانت ای ماه
مبارک باد عید روزه داران / نکویان جهان مهمانت ای ماه . . .
.
.
.
خدایا
سی شب به تو التماس کردم / این لحظه جواب طالبم من
خواهی بنواز و خواه رد کن/ احسان و عتاب طالبم من . . .
.
.
.
بر ملک دلم روی تو خورشید شود / بر جان و دلم عشق تو امید شود
می نوش یکی جام سلامت ای دوست / خوش باشی و هر روز تو چون عید شود
 
.
.
.

ادامه پیامک ها در ادامه مطلب:

mohamad بازدید : 121 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)
YasGroup.ir eid fetr 42 عکسهای عید سعید فطر مبارک
عید سعید فطر بر تمام مسلمین جهان مبارک .
برای تبریک عید سعید فطر تعدادی عکس زیبا در ادامه مطلب قرار دادم که میتوانید استفاده کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان نیم فصل لیگ برتر کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 3,464
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک رایگان گذاشتن عکس در اینترنت - گذاشتن عکس در وبلاگ <-- اگر مطلب در وبلاگ نبود جست جو در گوگل -->
    <-- جستجو در گوگل -->
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس