loading...
یه سایت مخصوص جوان های با هوش
mohamad بازدید : 23 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
به نام اون کسی که زیباست و زیبایی را دوست میدارد
سلام بچه ها اگه میخواید زود پیر نشید و زیبایی تون رو از دست ندید حتما بخونید مخصوصا خانم های خوشگل و جوون

هفت عامل پیری زودرس

                                   هفت عامل که باعث پیری می شود



 1.لباس‌های از مد افتاده

نگاهی به کمد لباس‌هایتان بیندازید؛ این می‌تواند یکی از چیزهایی باشد که پیرتان می‌کند. آیا خیلی وقت است که روی مد لباس نپوشیده‌اید؟ با نادیده گرفتن مد‌های امروزی سال‌ها به سنتان اضافه می‌کنید. البته مسئله‌ای که باید به آن دقت کنید این است که زیاده‌روی نکنید چون اگر سعی کنید در ۴۰ سالگی مثل نوجوان‌ها به نظر برسید باعث می‌شود نامناسب جلوه کنید

 

 2.مدل موی از مد افتاده

چیزی که پیر نشانتان می‌دهد ممکن است روی سرتان باشد! آخرین باری که یک مدل موی جدید را امتحان کردید کی بوده است؟ مدل موهای امروزی باعث می‌شود به مراتب جوان‌تر به نظر برسید. مجلات مد را بگردید تا ببینید کدام مدل مو جوانی را به شما برمی‌گرداند

3.عادت سیگار کشیدن

هشدارهای زیادی درمورد استعمال دخانیات داده می‌شود اما یکی از اینها از بقیه مهمتر است: سیگار ممکن است پیرتان کند! ابتدای سال نو می‌تواند زمانی عالی برای ترک سیگار باشد. با این کار ۱۰ سال به عمرتان اضافه خواهید کرد. کمی به آن فکر کنید: آیا خانم‌هایی که خیلی جوان به نظر می‌رسند، سیگار می‌کشند؟

 

4. مصرف الکل

مصرف زیاد از حد نوشیدنی‌های الکلی از داخل پیرتان می‌کند. هرچه الکل بیشتری وارد جریان‌خون شود، بر پوستتان تاثیر داشته و در برخی موارد آسیب‌های دائمی به آن وارد می‌کند.

 

5.وضعیت ضعیف سلامتی

یکی از چیزهایی که پیرتر نشانتان می‌دهد وضعیت ضعیف سلامتی‌تان است. حتی اگر مشکل اضافه‌وزن نداشته باشید، اگر از موادغذایی مناسب استفاده نکنید و موادمغذی لازم برای سلامت و متناسب نگه داشتنتان را مصرف نکنید، ضرر خواهید کرد. هرچه سن بالاتر می‌رود، درد و مرض بیشتری به سراغمان می‌آید، پس باید از خودتان مراقبت کنید

 

6. شغل استرس زا

محل‌‌کارتان هم ممکن است پیرتان کند. اگر در محل‌کار بیشتر از اینکه لبخند بزنید اخم می‌کنید، وقتش رسیده که کار جدیدی برای خودتان پیدا کنید. یا حداقل یک سرگرمی که از آن لذت می‌برید را وارد اوقات فراغتتان کنید. مهم رسیدن به همین تعادل است.

 

 7.همسرتان 

یکی دیگر از عوامل پیر کردن شما می‌تواند همسرتان باشد. همسر بداخلاق استرس زیادی به شما می‌دهد. سعی کنید با او حرف بزنید، البته بدون اینکه آن را به دعوا و مشاجره بکشانید، و تمام حرف‌هایتان را با او مطرح کنید. اگر نتوانستید مشکلاتتان را حل کنید، دیگر وقتش رسیده که فکر دیگری کنید!

 

منبع: دلگرم

mohamad بازدید : 24 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره

ین بار ما نسخه‌هایی جادویی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کند.



تک‌تک ما برای از بین بردن لکه‌ها و آثار برجای مانده روی لباس، دستمال‌ها و ظروف آشپزخانه روش‌های مختلفی را می‌شناسیم و بر اساس تجربه، این شیوه‌ها را بهترین شیوه‌ها برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها مي‌دانيم اما این بار ما نسخه‌هایی جادویی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کند.  

فرمول جادویی برای لکه‌ها

دوسوم فنجان پودر یا مایع لباسشویی را با دوسوم فنجان آمونیاک و 3 قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین مخلوط کنید و به این مخلوط 2 لیوان آب اضافه کنید و آن را به خوبی هم بزنید و درون بطری افشانه‌دار بریزید.پس از تکان دادن ظرف از معجونی که خود تهیه کرده‌اید روی لکه مورد نظر اسپری کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه در این حالت باقی بماند. بعد از چند دقیقه محل لک را یک بار با آب و بار دیگر با کمک مواد شوینده بشویید تا ببینید چقدر آسان لکه‌ها  از روی لباستان از بین می‌روند.

نسخه‌جرم‌گيري ظروف چيني 

اگر مدت زيادي است از ظروف چيني، بشقاب‌ها و فنجان‌هاي چيني استفاده مي‌کنيد حتما شاهد جرم‌هاي زردرنگي که در سطح آنها جمع مي‌شود، هستيد؛ جرم‌هايي که با شست‌وشوي عادي ظروف از بين نمي‌روند و نياز به شويندهاي قوي‌تر و  موثرتر دارند. برخي خانم‌هاي خانه‌‌دار براي از بين بردن اين جرم‌ها چيني‌هايشان را در وايتکس خيس مي‌کنند. اما ما پيشنهاد بهتري براي آنها داريم. به جای خیس کردن ظرف‌های چینی  درون وایتکس برای جرم‌گیری آنها را درون مخلوطی از آب و سرکه سیب قرار دهید. کافی است برای هر لیتر آب يك لیوان سرکه در نظر بگیرید.

بور شدن لباس‌ها رافراموش کنيد

مادربزرگ‌ها براي پيشگيري از بور شدن و بي‌رنگ و رو شدن لباس‌هاي تيره‌رنگ و مشکي روش منحصربه‌فردي داشتند که در بيشتر مواقع موثر بود. 
برای پیشگیری از بور شدن پارچه‌های نخی مشکی بهترین روش آن است که یک فنجان سرکه سفید را با ماده شوینده و آب ترکیب مي‌كنيد و لباس را به مدت 10  دقيقه درون اين محلول بگذاريد و بعد آن را با آب سرد آبکشي کنيد.اين کار مانع از بور‌شدن لباس‌هايتان مي‌شود.

با سرکه لکه‌هاي قهوه را پاک کنيد

از بين بردن لکه‌هاي شيرين و شکلاتي از جمله سخت‌ترين کارهايي است که خانم‌هاي خانه‌دار با آن سروکار داشته و کار دشواري پيش رو دارند. يکي از شيوه‌ها براي پاک کردن لکه‌ها به جاي مانده از شربت‌هاي شيرين مثل شربت سکنجبين آن است که لباس را به مدت 4 تا 5 دقيقه در مسير جريان آب سرد قرار دهيد تا شيريني‌ها و محتويات شربت از روي بافت پارچه پاک شود. در عين حال براي از بين بردن لک شکلات يا قهوه روي لباس نيز مي‌توانيد از محلول سرکه و الکل استفاده کرده و به مدت 3 تا 4 دقيقه محل آغشته به شکلات يا قهوه را درون اين محلول خيس کنيد.

دوست دست‌هاي شما

اگر مي‌خواهيد دست‌هاي خودتان يا مادر يا همسرتان موقع ظرف شستن دچار حساسيت نشود، مي‌توانيد از مايع ظرفشويي استاندارد «پريل» استفاده كنيد.

نسخه‌ای برای لکه‌های زیربغل لباس 

اگر لباسی دارید که زیربغل‌ آن به دلیل تعرق دچار لکه‌ شده، نگران نباشید، به راحتی می‌توانید این لکه را با شست‌وشویی ساده و استفاده از یک نسخه کاربردی از بین ببرید. تنها کافی است لباس مورد نظر را در ترکیبی از نصف فنجان پودر یا مایع لباسشویی و یک فنجان پراکسیدهیدروژن و آب به مدت يك ساعت خیس کنید و پس از این مرحله به مخلوط ذکر شده 3 تا 4 قاشق جوش شیرین اضافه کرده و اجازه دهید لباس‌تان به مدت چند دقیقه درون این مخلوط بماند و بعد آن را آبکشی کنید.

پاك‌كننده پرقدرت

براي تميز كردن بهتر، به شوينده‌هاي استاندارد نياز داريد، يكي از نمونه‌هاي قابل‌اشاره واستاندارد پودرهاي پاك‌كننده پرقدرت «پرسيل» هستند.

منبع : برترینها

mohamad بازدید : 50 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

علت خود ارضایی مردان متاهل

نیازمندی های ایران - سایت بزرگ قاره

ممکن است یکی از مهمترین دلایل خود ارضایی مردان متاهل همین عامل باشد که همسر آنها حاضر نمی شوند برخی از اعمالی که آن مرد در لیست فانتزی جنسی خود قرار داده است را انجام دهد در اینصورت شاید آن مرد از نظر جسمی ارضاء شود اما از نظر روانی و ذهنی نیاز وی تامین نشده لذا با تصویر سازی و قدرت تجسم به آن نقطه دست میاید .


چرا مردان متاهل علی رغم داشتن همسر دست به خود ارضائی میزنند ؟

مهم ترین عامل در خود ارضائی میتواند فانتزی جنسی ( تفکرات ذهنی و تجسم تصویر نزدیکی در قوه خلاقیت ذهن ) میباشد ، اگر مردی از اعمال خاصی در رابطه جنسی لذت ببرد تنها بخشی از این لذت مربوط به واکنشهای جسمی اوست درصد زیادی از آن بواسطه روان وی کنترل می شود به عنوان مثال در فانتزی جنسی اکثر مردان ریختن مایع منی بر روی نقاطی از بدن همسرشان لذت بخش است حال آنکه از نظر جسمی خروج منی لذت دارد اما محل ریخته شدن آن از نظر جسمی تاثیری بر لذت بخش بودن آن ندارد اما از نظر روانی برای مرد این حرکت لذت بخش است در غریزه جنسی دو فرایند جسم و روان گام به گام پیش میروند و جالب است بدانید گاهی وقتها قدرت روانی و ذهنی آن چندین برار قدرت جسمی و فیزیکی آن است . تا جائی که ممکن است مردان بدون آنکه عمل فیزیکی انجام دهند واسطه دیدن یک تصویر محرک و با کمک قدرت روان خود تحریک و انزال کنند .

پس ممکن است یکی از مهمترین دلایل خود ارضایی مردان متاهل همین عامل باشد که همسر آنها حاضر نمی شوند برخی از اعمالی که آن مرد در لیست فانتزی جنسی خود قرار داده است را انجام دهد در اینصورت شاید آن مرد از نظر جسمی ارضاء شود اما از نظر روانی و ذهنی نیاز وی تامین نشده لذا با تصویر سازی و قدرت تجسم به آن نقطه دست میاید . این مسئله برای مردان پر اهمیت میباشد و میتواند حتی جزء یکی از دلایل خیانتهای آنها به حساب بیاید ، توجه داشته باشید فانتزی جنسی به مرور شکل میگیرد و تغییر یافتن آن به ندرت امکان پذیر است . معمولا اکثر مردان متاهلی که به خود ارضایی اعتیاد دارند قبل از ازدواج نیز آن عمل را انجام میداده اند لذا چون در خود ارضایی کنترل فشار و تصور به دست خود فرد میباشد در اینصورت فرد قادر نیست تا از رابطه جنسی با همسر خود ارضا شود .

معمولا مردان خود ارضایی را از همسر خود پنهان میکنند این عمل چه قبل و چه بعد از ازدواج ، عمل شایسته ای نیست .

راه درمان چیست ؟

ما ایرانیها یاد گرفتیم همیشه به درمان بیاندیشیم اما من میخوام به شما توصیه کنم بهتره به پیشگیری فکر کنید قبل از ازدواج راجع به فانتزیهای جنسی هم دیگر سوالات خود را مطرح کنید ، فانتزی جنسی همان اعمالیست که تصور میکنید از آنها لذت بیشتری میبرید ، ممکن است برخی از افراد آنقدر نسبت به این فانتزی واکنش بالایی نشان دهند که هرگز خارج از آن ارضاء نشوند به این نوع گرایش فتیش گفته میشود شاید از نظر شما فانتزی جنسی یا فتیش همسر شما قابل تجسم نباشد و شاید بگوئید خب این عمل چه لذتی برای اون میتواند داشته باشد ؟ اما من در پاسخ عرض میکنم قدرت فانتزی جنسی یا در حد بالاتر فتیش یک قدرت روانی و ذهنیست و نباید هرگز آنرا مسخره کنید و برعکس باید به آن احترا م بگذارید . متاسفم از اینکه خیلی از مردان و زنان نیازهای خود را برای همسر خود مطرح نمیکنند ، توجه داشته باشید رابطه نزدیکی در راس هرم رابطه زناشوئی قرار گرفته و به صورت مستقیم و غیر مستقیم ناخود آگاه روی سایر رفتارها ، کنشها و واکنشهای افراد تاثیر دارد . پس به فانتزی جنسی همسر خود احترام بگذراید و از روی میل آنرا انجام دهید مطمئنا خودتان شاهد تاثیر آن خواهید بود
mohamad بازدید : 23 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
همه انسان ها به تدریج می توانند ثروتمند و بی نیاز شوند
همه ی انسانها حتی بدون داشتن استعدادی خاص و یا شانس می توانند به تدریج ثروت کسب کنند . متوانند بخشی از دستمزد خود را ذخیره کنند و نهایتا بازنشسته شوند.
شما می توانید فقط با پس انداز کردن پول خود بدون آنکه نیاز به سرمایه گذاری و ریسک کردن داشته باشید در کمال رفاه بازنشسته شوید .
کافی است که هر ماه ده درصد در امد خود را پس انداز کنید . البته شاید بگویید که تورم در نهایت باعث از بین رفتن پول می شود این درست است به همین علت باید پول پس انداز شده را صرف خریدن اوراق بهادار کنید. که سود ثابتی دارند.از طرفی هم دولت هیچ وقت ورشکست نمی شود در نتیجه شماهر سال مقدار مشخصی را به عنوان سود دریافت خواهید کرد.
حال اگر واقعا باهوش باشید سود پرداخت شده از طرف دولت را دو باره صرف خریدن اوراق قرضه خواهید کرد. در نتیجه میزان ثروت خود را باز هم بالا تر خواهید برد.
از آنجا که من حقوق فعلی شما را نمی دانم و نرخ اوراق قرضه ممکن است نسبت به زمانیکه شما این را می خوانید فرق کرده باشد به طور دقیق نمی شود محاسبه را انجام داد.
اما مطمئن هستم باروشی که گفته شد در 15 تا 20 سال آینده اینقدر پول خواهید داشت که دیگر نیازی به کار کردن نباشد و فقط به مسافرت بروید.
هیچ وقت نمی شود یک شبه ثروتمند شد مواظب باشید اشتباه نکنید.
فقط کاری بکنید که می فهمید
فقط کاری را انجام دهید که که می فهمید ام انقدر در ان حرفه مهارت پیدا کنید که هیچ کس نتواند با شما رقابت کند .و تنها کاری را که باید انجام دهید آن است که آن کار را مرتب انجام دهید .
نکته ی مهم فلسفه ی کلا سیک وارن بافیت است وی معتقد است که آدم باید کاری را که می فهمد انجام دهد یعنی اینکه فرصت های طلایی وی را وسوسه نکند.
از سال 1995تا2000بازار سهام دنیا شاهد پدیدیه ای به نام حباب دات کام بود.
ما جرا این بود که با به وجود آمدن اینترنت و اقبال همگانی نسبت به آن همه کمپانی هایی که در زمینه اینترنت فعالیت می کنند ناگهان رشد بی سابقه ای کردند.
کافی بود که اسم شرکت شما آنلاین یا نت در خود میداشت  تا همه در آن سرمایه گذاری کنند .شرکت مایکرو سافت نیز در همین زمینه بیش ترین سهام را داشت.
تمام سهامداران  وارن بافیت به وی توصیه کردند که در مایکروسافت یا شرکت های آی تی سرمایه گذاری کند.
حال باید به این نکته توجه داشت که وارن بافیت در دفتر کار خود حتی کامپیوتر هم نداشت.
حتی تا امروز هم وی نیازی به کا مپیوتر پیدا نکرده است.اگر اشتباه نکنم در سال 2000بود که او به سهامداران خود نامه ای نوشت که خبر خوبی دارد زمانیکه حباب دات کام به اوج خود رسیده بود.
ما امسال یکی از بهترین سرمای گذاری های خود را در شرکت اجر سازی و سیمان انجام داده ایم لطفا احساسات خود را کنترل کنید !
وقتی که این حرف را زد همه شروع به مسخره کردن وی کردند که او پیرمردی است که از قافله عقب مانده.
وارن بافت هرگز در مایکروسافت سرمایه گذاری نکرد . وی در هیچ کمپانی اینترنتی سرمایه گذاری نکرد.وی همچنین به راه خودش ادامه داد من فقط در تجارتی سرمایه گذاری می کنم که اصول آن را بدانم و تقریبا چند ماه بعد همانطور که او پیش بینی کرده بود حباب دات کام ترکید و کمپانی های بسیاری در عرض چند روز نابود شدند.
مثلا کمپانی آمازون که کارش فروش کتاب و اجناس از طریق اینترنت است سهامش از107 دلار به 7 دلار رسید.
البته این به آن معنا نیست تجارت جدید را تجربه نکنید ابتدا تمام اصول آن را یاد بگیرید و سپس....

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما قهرمان نیم فصل لیگ برتر کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 3,468
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک رایگان گذاشتن عکس در اینترنت - گذاشتن عکس در وبلاگ <-- اگر مطلب در وبلاگ نبود جست جو در گوگل -->
    <-- جستجو در گوگل -->
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس